» Planerar, planerar, planerar. «

Tjoho!
Idag har hela min dag gått åt till att planera in tävlingar, fixa uttagningsgrupper m.m. I morgon börjar uttagningen till mitt tävlingslag nämligen. Ska bli så jäävla roligt samtidigt som jag är hyper stressad haha. Bloggen hamnar lite i skymundan nu under planeringsstadiet, tyvärr. I morgon startar även amazing race och jag tror det kan bli riktigt roligt! Vad har ni gjort denna helg? Har någon kollat på Jorvik vampyren filmen kanske? :D
 
Igår tävlade jag i ponnychampet, sjukt spontant haha..
Men det gick faktiskt bra och jag snodde åt mig en liten rosett!
 
 



Nemo det är en sak som är bra med att det inte blir så himla mycket bloggning för våra lärare verkar tro att det ända vi gör på fritiden är att sitta och plugga. Ja vi har en redovisning att förbereda vi ska lära oss ett trumkomp engelska ska vi kunna stava typ 20 ord plus läsa en text ca 10 gånger och översätta den några gånger sen ska vi förberada utvecklingssamtal plugga för ett prov skriva några matte ekvationer. Det var nog allt. Det började vi med lite förra veckan och ska va klart denna vecka. Skitmycket att göra asså hinner typ inget alls... puss puss ♥♥ ♡♡ :-* :-* :-* <3<3

2014-09-15 // 22:28:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback