» Servern nere? «

 
Vad gör dem för fuffens tror ni?
 
Behöver komma in och hjälpa Doris innan det är dags för filmning med kim, träning med laget och event med drakarna. Tror ni det har o göra med "Hacknings" incidenterna igår?
 
Kändes mer som att folk trollade att de blivit hackade för att få uppmärksamhet men jag vet inte. Det fanns två olika typer av människor i globala igår, dem som spammade att severn borde stänga och dem som bad spammarna att sluta spamma och så vare jag som hotade att jag skulle äta upp dem allihop :)
 
Vad tänker ni om "Hack buggen"?



Om dom som har drabbats tycker jag synd om dom, dom som ljugit om den tycker jag synd om att dom måste ljuga för att uppmärksamhet!

Jag har sluppit det än så länge och hoppas det stannar så! :)

2014-09-29 // 15:16:20

Jag tänker att om ungen som har varit inne på mitt konto har gjort något dumt kommer jag ta kontakt med support och hennes föräldrar. Jag har lagt ner alldeles för mycket tid och pengar på Ellie Northfall för att bara sitta och acceptera och rulla tummarna om kontot är sabbat :@

2014-09-29 // 16:10:26

Om någon har varit inne på Jamie ja då.. Har verkligen lagt ner jättemycket tid på hon.

2014-09-29 // 16:51:58

Om någon har varit inne på Jamie ja då.. Har verkligen lagt ner jättemycket tid på hon.

2014-09-29 // 16:51:58

Om någon kommer in på min gubbe ska jag kontakta support. Om jag sedan kommer på vem det är ja då jävlar! Har lagt för mycket tid och pengar på mitt konto ALDRIG att jag låter någon komma och radera min saker, hästar och pengar!Inte på min vakt iaf. Tycker den buggen suger!

2014-09-29 // 17:31:54

Jag tänker att jag vill att SSO ska ge mer offentlig information om vad som händer, allt jag vet har jag fått veta genom att jaga bloggar. Inget har sagts av SSO-teamet, och det är den informationen jag vill ha eftersom den är den mest pålitliga.

2014-09-29 // 17:36:56

Eller ja, nu finns det äntligen offentlig information: https://www.starstable.com/se/news

2014-09-29 // 17:38:47

Nemo gör detta testet så ska vi se om du är en riktig Nemo eller om du är en Gädda :D http://sv.what-character-are-you.com/d/sv/77/0.html

2014-09-29 // 20:51:52

har blivit drabbad för en månad sen men jag vet vem som har gjort buggen och försöker hålla den nere och det e tusentals som använder den så det blir svårt fick post från han idag att nån har tagit sig egendom han brand väg men säker ej vem han e

2014-09-29 // 21:07:52

Jag har blivit drabbad av buggen men min kompisar som jag pratade på fä face time då sa tt den som var inne på mitt konto bara galopperade runt i en cirkel! Min kompis har också kommit in på mitt ko to när jag var hemma hos henne! Jag hoppas verkligen att det här aldrig händer igen! Har lagt ner så mycket tid och pengar på sso!

2014-09-29 // 22:40:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback