» Sjuk tjej ska levla ensam. «

Hej! Gud jag mår så jävla dåligt. Har ett rostigt rivjärn i halsen, så känns det. INGENTING gör det bättre. Har druckit te, alvedon, treo, strepsils och löst upp vicks blå i kokande vatten. Hjälper inte ens lite.
Fyfaaan säger jag bara. Så nu ska jag levla i min ensamhet för att sitta på ts är bara o glömma, kan inte prata. Så det blir barbacka levling på min lemoncrush som också har en ny o fin frisyr! :)
 
 



Hej Nemo, mår också shit dåligt och har gjort det sen i onsdags :( gillar inte att vara sjuk, då kan man inte vara med sina vänner på riktigt :( Men krya på dig Nemo, och hoppas du snart mår bättre <3
//Massa stora kramar från Cassandra <3

Svar: Tack och kryis på dig med <3 :)
Courtney Silverhill

2014-09-07 // 12:17:07

krya på dig <3

Svar: Tack <3
Courtney Silverhill

2014-09-07 // 14:41:04

Vet precis hur du känner. Hade det nu i veckan med som tur är det borta nu. Jag kunde inte prata ett skit och att svälja var inte så roligt, det kändes som att käka chili xc

Hoppas du blir bättre! Krya på dig!

// Många kramar från Colette Cookie Goldtree ❤❤❤

Svar: Tack <3
Courtney Silverhill

2014-09-07 // 15:22:57

Hoppas att du blir frisk snart c: Krya på dig :D <33
//Jam :)
PS. Ska göra en ny gubbe och fråga SSO om jag kan få hamna på s.1 på den ;) Om jag får det så ses vi kanske i framtiden cx DS.

Svar: Tack <3 Åh vad trevligt!!
Courtney Silverhill

2014-09-07 // 17:22:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback