» Suck... «

Mina planer blev inte alls som jag tänkt, hann sitta vid datorn i en timme innan byrån kom. Rensade ut den gamla byrån och kastade ut den. Den nya byrån kom i tusen delar och är fortfarande inte färdig. Sen ska det rensas och plockas in i den så kanske är klar typ 9? Och jag har ont i huvudet o vill bara krypa ner i sängen o kolla PH.. Bläää! Jätte många drakar som ska spela och ha kul ikväll, typiskt... I morgon ska jag iväg också så blir inte så mycket datortid då heller. Men ska försöka skriva en del inlägg på förmiddagen. Men nej nu ska jag sätta på musik och peppa till o bli klar här. Hoppas ni har en roligare fredag än mig! <3 
 
 
Redigerat - Fick precis en kommentar om att en spelare vid namn Louisa Slowside låtsas vara jag. Det är det INTE! Ser ni denna spelare skriva och låtsats vara jag får ni gärna be den sluta med de dumheterna! Suck vissa människor..


Suck. Vissa människor är inte så mogna. -.-

Vad är egentligen vitsen med de? Man kmr ju bli upptäckt nån gång?

Nää, jag förstår mig helt enkelt inte på sådana personer.

Sj, har jag varit på Liseberg 😉

Svar: Nej precis. Gör allt för några sekunder i rampljuset i guess :) Åh vad roligt!
Courtney Silverhill

2014-09-05 // 21:52:46

Nej asså vad onödigt. Fast det är ju ganska vanligt att folk låtsas vara typ "kändisar" har sett de på sso som typ skriver att de är Nellie och typ misslisibell ... Men jag ser ingen mening med det. Det är bara dumt. Visst så ska jag säga till henne Nemo om det behövs. Puss <3<3 ♥♥♡♥

2014-09-07 // 06:54:35

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback