» TAGGAD «

 
 
Jag är typ lika taggad som en igelkott!!!
Jag ska äta middag och sen ska jag in på SSO och om mindre än 2 timmar ska min första lagmedlem utses!!
LYCKAN, NERVOSITETEN, SÅ SJUKT TAGGAD.

Vi har redan 2 tävlingar inplanerade och jag har kontakt med flera klubbar.
Detta tror jag kan bli så jävla skojj alltså!
 

 
 


Hej om du går in på sso skicka snälla mail till wilma moonpoulos då

2014-09-15 // 17:15:08

Hej Nemo!
Vet du vad jag drömde?? Jag drömde att jag fick en inbjudan till sneaky dragons ! Jag vet knäppt men ändå! Ni viste tant jag var för ung men ni ville ha mig ändå! Det var en dröm jag ALDRIG glömmer😘

Svar: Hej! Åh vilken härlig dröm haha :) <3
Courtney Silverhill

2014-09-15 // 21:50:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback