» Tentavecka, regnkaos och tävlingslaget. «

Kastar i mig lite frukost och hör hur regnet vräker ner utanför, det är regnkaos i stockholm. IGEN. Jag måste till skolan för ett grupparbete och vet ni? mitt enda paraflax är borttappat. Äger inte heller en regnjacka. Bussarna och tågen är försenade. Ska man skratta eller gråta? Jag kommer se ut som en blöt katt och säkert bli fluk igen. Påtal om katter så har inte min katt velat vara ute sen igår eftermiddag då allting började och hon är helt galen. Hon klättrar på mig och ligger över hela min frukost. Önskar mig själv lycka till idag, längtar tills ikväll när jag sitter i sängen med torra kläder o myssockor o spelar SSO. 
 
SSO då, igår vann Nina Bunnystorm andra chansen. Grattis!! Nu är alltså mitt lag fulltaligt och ikväll har vi första träningen + lagfoto. Vet inte när jag ska hinna lägga upp Ninas info på sidan men gör det så fort jag har tid! 
 
Ikväll är det också lektion, Ettan ska hålla sin första och det ska bli såå roligt! 
 
Nej nu ska jag ta tag i denna blöta jävla dag. Hörs sen <3 
 
 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback