» Tror ja är kär på riktigt. «

Alltså i morse längtade jag efter att sätta på datorn och kolla in min nya häst, nu sitter jag och hoppas att uppdateringen ska vara över så jag får gå in och levla henne. ALLTSÅ? Vad har hänt haha.. Har inte suttit o väntat på uppdateringen på typ 1 år? Jag är nog helt enkelt stört fast vid denna häst alltså..
 
Har Kingen fått sig en liten motståndare tro? ;)
 
 
Vad tror ni om uppdateringen?
De kommer ju uppdatera våra emotes, man ska tydligen kunna gråta och vara arg osv. Dock hoppas jag innerligt att de får en egen chatt och att bubblorna försvinner ovanför huvudet. JV säsong 3 skulle bli SÅÅ mycket bättre då haha... Men sen kanske de kastar in lite kläder i omatchande färger som vanligt.. typ?
 
Föresten fräschar jag upp bloggen lite så de kommer dimpa in lite inlägg om mina nya hästar osv.
Ursäkta den lilla röran!
 

 
 


Nej för att kingen kom alltid jorviks vampyrenas ansikte utrota för hästarna

2014-09-10 // 15:54:55

Nemo du smittar. Jag har också blivit helt kär i den häste nu!! Blev det typ igår och innan har jag inte haft nåt intresse alls för den. Nu känner jag att jag måste köpa den. Är verkligen i behov av sc. Måste valla in lite. 100 i veckan är så lite att jag måste plågas i flera månader innan jag kan få den fina hästen <3 jag vet inte hur rasen stavas men jag kallar dn för westfailisk häst puss puss Nemo glöm inte ♥♥♥♡♥♥<3 ♥♥:)

Svar: haha jamen visst är den fin!? Westfalisk häst heter den :D
Courtney Silverhill

2014-09-11 // 21:59:13

Jamen shit då var jag ju nära :D

2014-09-12 // 06:35:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback