» Vem får vara med i Jorvik vampyren? «

Jag vet att många av er väldigt gärna vill ha en roll i JV, det glädjer mig att ni vill hjälpa till.
Just nu håller jag ju på att luska ut vilka som ska ta de nya rollerna i säsong 3. Saken är den att jag skulle tycka att det var jätte roligt om ett JV fan skulle kunna få en roll, kanske genom en tävling eller liknande. Men det är helt enkelt inte alls effektivt att göra så. Det smidigaste för mig är att jag har folk från SD eller alternativt andra som spelar SSO som jag dagligen har kontakt med. Främst på TS. Jag behöver folk som kan ställa upp lite närsomhelst och jag måste vägleda allihop genom TS. Det är nästan bara folk från SD helt enkelt. Och så länge de finns folk i SD som har de jag behöver och som är villiga att ställa
upp kommer jag vara "lat" och inte leta mig utåt.
 
Är det dock en liten roll, tex. en liten flicka i skogen som blir uppäten av någon av vampyrerna, då kan jag mycket väl tänka mig att ta någon som är ett JV fan. För det är inte svårt att be någon i chatten att "Ställ dig där borta" eller "Spring ditåt." Ni förstår? Men då krävs det ju också att jag ska ordna upp med VEM som ska få vara med. Därför är det större chans att jag plockar någon i vänchatten eller rycker tag i någon i spelet haha..
Ni förstår, allting handlar om tid och jag måste använda den på bästa sätt.
 
Dock skulle jag verkligen kunna tänka mig att ha en scen där det behövs MYCKET folk där ALLA får vara med.
Om det kommer en sån scen så kommer ni verkligen få veta det. Okej?
 
Låter jag elak eller är det logiskt?
 
 



Jag tycker det låter bra , jag ställer mer än gärna upp , fast vissa dagar och tider kan jag typ inte.

Men det hade varit kul!

Men det är ju smart och ta någon ur sneaky dragons som du dagligen har kontakt med :)

Men aa ...

Jag ställer i allafall upp , jag är ett jorvik vampyren fan!





Med vänliga hälsningar
Emilia Lightknight

2014-09-08 // 09:23:43

Låter logiskt :)
Så jag tror det skulle bli så blir det väl några sura miner om ngn får en roll och inte den andra m.m
Men det låter inte elakt, det är DIN serie DU bestämmer liksom ;)

2014-09-08 // 11:08:05

SNÄLLA KAN JAG VARA MED I SÄSONGEN SNÄLLA SNÄLLA♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎ DÅ,KOMMER JAG BLI ÖVER LYCKLIG SNÄLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLA KOLLAR ALLA AVSNITT OCH DET ÄR BÄSTA SERIEN EVER"!!!!! SNÄLLA

2014-09-08 // 16:06:56

Tycker det är smart av dig! Men ställer gärna upp om du ska göra en scen med mer folk :D

2014-09-08 // 16:26:23

Hej jag skulle GÄRNA GÄRNA,lovar! vara med fast på mån tis ons tors fre har jag skola men inte super länge juu xD fast på onsdag dansar jag men annars kan jag gätte bra köra JV med dig :D snälla svara på denna kommentar/Daisy :D

2014-09-08 // 18:03:37

Tycker att det låter logiskt! Förstår att det är nog inte så jättelätt att berätta och beskriva hur du vill ha det genom chatten! Då är det verkligen lättare med någon på TS. Så jag tycker bara att du tänker smart och logiskt! ;) <3

2014-09-08 // 21:02:02

Jag vill vara med för att du är bäst och jag är inte jirig men skulle gärna vara med snälla svara och om du tar med mig skulle jag vara evigt tacksam

2014-09-09 // 07:28:35

jag vill gärna vara med!! <3 du bestämmer

2014-09-09 // 18:56:19

Tja Nemo det låter riktigt smart. Till lite större roller använda eller vad man säger, såna som man dagligen pratar med och kan prata med på ts. Dessutom låter det ju som att om man är vän med dig och är inne typ hela tiden när du filmar så finns det ju en liten chans att vara en liten roll. Hihi. Om jag hade kunnat hade jag vart inne hela tiden och bara väntat på att du skulle behöva nån som var en liten roll men om jag är inne när det behövs så finns jag alltid till hands. Kommer alltid mer än gärna ställa upp och vara jätteglad för att ha fått det. Du skulle inte ens behöva fråga för svaret är lixom ja. Kommer alltid ställa upp om det behövs med en liten roll :) Det är bara roligt! ! Puss o kram ♥♥♥♥ <3 <3

Svar: Tack ! :)
Courtney Silverhill

2014-09-09 // 22:26:35

Tjena Nemo! Skickar lite efter haha men. Ställer gärna upp i JV! Är inne varje dag och vi är ju vänner och chattar väl ganska ofta! Har TS också! Du kanske redan har fixat någon åt alla roller men behövs det en inhoppare så ställe jag alltid upp! Kan gärna ta en liten roll som att bli uppäten av en vampyr också. Tycker du är jätteduktig på att göra serier och idag när vi hade filmkväll med familjen så kollade vi faktiskt på JV säsong 2 the movie! Aja, du vet att jag alltid ställer upp och jag har TS ch vi är vänner och allt! ❤️

Svar: Hej! :) Som det ser ut just nu så behöver jag ingen, men kan alltid dyka upp. Jag kanske kommer behöva en scen med mycket folk och då kommer jag skriva det på bloggen. :) Haha vaa kollade din familj på JV? Fyfan vad grymt :D Kram <3
Courtney Silverhill

2014-12-20 // 22:01:53

det låter som en jätte bra ide! jag ställer gärna upp när som helst och det skulle vara jätte roligt :D allt för dig Nemo <3 jag har ändå inget för mig än att sitta och titta på JV hela dagarna och snart har jag sätt på den 571 gånger :D

2015-04-11 // 23:17:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback