» Alicia online, Sheep farm - Jose forest «

 Ett nytt avsnitt av alicia, visar ett varv på alla banor jag hittils låst upp och ger dem tipsen jag har :)
 
 
 
Så fort servern öppnar ska jag in och köpa mig en häst såklart, får se hur mycket bloggning det blir ikväll men ni ska absolut få veta vilken jag köper! HIHI så taggad alltså.
 

 


Hej Hej!
Jätte bra tips:)Hjälpte mig verkligen med loppen:)
Om du vill typ att hästen ska starta fortare när du startar ett lopp, kan man klicka på mellanslags knappen när loppet räknar ner till start, och när det står 1 innan loppet kör igång klickar man på framåt pilen och då typ spurtar hästen direkt iväg i galopp:)Om du inte visste det:)

Svar: Jo det har jag sett att man kan men inte börjat med det ännu! :D
Courtney Silverhill

2015-04-08 // 13:13:17

Hejsan,har bara några tips och synpunkter på det du sagt oh gjort i videon :D

Under där man ser hur många hästskor man har fått upp (hästskomätaren), finns der små nummer. Det är hästens fart. Då du t.ex. svänger så går dom nummren ner, för att det går långsammare. Så då du glidflyger och svänger går ju farten ner där också. Men just då du glidflyger och svänger men sen rätar upp dig så kommer du ha samma fart som då du svängde. Även kallat att det går mycket långsammare.

Då du boostar med bara en hästsko kommer det som du sa att gå långsammare än om man tar med två eller fler. Och ja det kan gå fortare att boosten försvinner under kort tid, men! Om du låter hela bli fylld och klickar igång EN boost så kommer du se en mörk-orange färg som blir mindre och mindre på mätaren. När den färgen nästan är vid den ljusorangea färgen så klickar du igång EN boost till. Då får du en 2 boost. Om du fortsätter och göra på det viset hinner du få upp hästskor medans du har en boost på och då kan du få 3,4,5,6,7,8 etc. Boostar. Och då går det jätte fort :)

Det finns som du sa banor som har två varv Och banor som har tre varv. Men det finns även banor som har fem varv.

Tack för att du läste och lycka till med levligen Nemo ;3

Svar: Ohhh tack så mycket!! :D
Courtney Silverhill

2015-04-08 // 13:27:20

OMG QUARTERHÄSTARNA!!!

2015-04-08 // 14:37:41

Åh, såg dina Alicia Online videos förut idag...Håller med om att den där pingvinen var riktigt läskig! Den vill man inte ha som husdjur! ;D

2015-04-09 // 21:32:41
» Haley

Hej!

Vart kan man ladda ner spelet? Har letat på google men hittar det inte:(

2015-05-15 // 17:49:40

Hej! Är i level 1, och tränar hur mycket som helst på training. Men det står bara att det är 99,95 %, så jag kommer aldrig upp till level 2 :( Var det så för dig också?

Svar: Det kan bero på att du inte gett din häst ett namn på hemsidan? Har du alltid samma häst när du loggar in? kram
Courtney Silverhill

2015-06-13 // 22:41:28
» Emmy

Hej, jag undrar bara om de kommer att komma ut ett nytt alicia online avsnitt snart? Och jag undar även om du kommer lägga ut lite alicia online videos i framtiden. Kim har ju ett konto så ni kanske kan spela tillsammans?de e bara en tanke:)

Svar: Hej! Spelar inte alicia just nu men kanske börjar igen sen :) kram
Courtney Silverhill

2015-07-06 // 16:24:42

Hej, Nemo!
Jag undrar om man måste tävla för att komma till alla dem där platserna, eller om man bara kan rida dit?

2015-07-23 // 10:19:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback