» APRIL APRIL! «

Tjeeeeeeeeeeeenare mannen!
 
April april på er! Jag har inte sparkat Annie, Tjejkim eller Emelie. De kommer alltid att få vara med. Och jag och Annie har inte bråkat och lagt ner våran blogg anniebretta. I själva verket så är den aktivare än någonsin (ja, jag har blivit fett aktiv på att blogga då vår nya design gör att det är roligt att blogga). Så tänkte passa på att tjuva lite läsare från Nemo nu när jag ändå kan, så besök gärna Annies och min blogg, anniebretta.blogg.se (klicka)!
 
Det var väldigt många reaktioner på det här april-skämtet. Många fattade nästan direkt att det var ett aprilskämt när jag laddade upp informations-videon på Youtube. Men när vi sedan stängde ner anniebretta och jag började blogga här så blev det lite mer tveksamheter om det var ett skämt eller om vi var helt seriösa.
 
Det var också väldigt många som tyckte det var ett dåligt skämt och att de kommer bli fett besvikna om det är ett skämt då de vill att jag och Nemo ska blogga tillsammans. Ber så hemskt mycket om ursäkt till er som blev besvikna nu.
 
Men jag kommer hänga kvar här några dagar till. Nemo har åkt till landet så hon har inget internet och vet därför inte om att jag kommer fortsätta blogga lite till på hennes blogg (kommer blogga samtidigt på anniebretta, fast kanske lite andra saker). Lovade också att byta tillbaka till Nemos riktiga header. Kommer dock låta min fina header vara kvar ett litet tag till också och det vet inte Nemo heller om. Få bara hoppas att hon inte lyckas läsa sin blogg eller att någon skvallrar haha.
 
Glöm inte bort att kolla in dagens avsnitt där vi avslöjar aprilskämtet! Klicka här för att se avsnittet!
 
 
Ha det bra!
/ Biim


Haha Beerit

2015-04-02 // 22:37:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback