» Bim bjuder på fanart «

Hej hej på er! Busbum här och är i farten igen! Tänkte fortsätta blogga lite till nu när Nemo ändå inte kan läsa bloggen och se hur busig jag är och bjuda på två fanart. Ena fanarten har redan postats på min blogg och på instagram. Men den andra fanarten har inte kommit upp någonstans än.
 
Första fanarten som redan visats upp innan på min blogg och instagram är gjord av Tiffany Frogroad. På bilden kan man se Evelina Silverknight i koisken. Amanda Wolfdaughter är hon med tanthåret längst till vänster. Bredvid Amanda har vi Annie Lightningheart. Bredvid Annie står hon som gjort bilden, Tiffany Frogroad. Bredvid Tiffany står jag och bredvid mig har jag Emelie Silverhaven. Bredvid Emelie står Courtney Silverhill och efter Courtney är det Alicia Starnight som springer iväg. Pratbubblan "Bulldozer, gå och dö" har jag för mig är ett citat från Anna Waterdawn.
 
 
Väldigt vacker bild!
 
Nästa bild är gjord av en som jag tror heter Montana Oldhill. Också en väldigt vacker bild som jag tycker passar perfekt att visa upp här eftersom Nemo också är med på den bilden.
 
 
Ha det bra alla Courtney-fans!
/ Biim


Fina bilder

2015-04-05 // 16:00:05

Ja som sagt " bulldozer gå o döööö var det Anna som sa men jag glömde nämna det till Kim xD för jag älskade sen scenen men jag fick inte med henne på bilden.

2015-04-05 // 21:17:21

En sak till bah jag gråter jusst nu för jag är så överlycklig att den kom upp på Nemos blogg

2015-04-05 // 21:19:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback