» BRITTA IN DA HOUSE! «

Tjena allihopa!
 
Ni som inte vet vem jag är, Brigitta Underhand heter jag på Star Stable Online! Ska numera börja blogga här då jag och Annie Lightningheart hamnat i en liten fajt och hon kan få skapa sin egna blogg istället. Hoppas på att det blir fler glada miner än ledsna miner nu när jag och Nemo kommer driva en blogg tillsammans istället.
 
Kommer även bli lite förändringar på Youtube när det kommer till mina Star Stable-avsnitt. Jag kommer numera filma själv med Nemo då det känns bättre att göra så. Det blir inte lika rörigt som när man är flera stycken tillsammans. Nemo var också ett självklart val då jag trivs väldigt bra när jag filmar med henne och hon är ju också väldigt stor inom Youtube-världen när det kommer till hennes serie Jorvik Vampyrer. Fiskar lite tittare av henne också, haha.
 
Så nu vet ni hur det ligger till. Jag kommer blogga här och Annie, Tjejkim och Emelie kommer inte längre vara med på avsnitten.
 
Kommentera gärna vad ni tycker om detta, hoppas på positiva kommentarer.
 
 
Ha det bra!
/ Biiim


April april på er med?😉😆

2015-04-01 // 14:20:24

Nemo jag hatar di gså jävla mycket du är ju helt du k i huvudet ditt jävla ashål













Nee jag bara skojar april april din summa sill jag kan lura dig vart jag vill

2015-04-01 // 14:31:45

Sorry, men jag e inte lättlurad:D

2015-04-01 // 14:46:29

Jag vet inte om jag ska tro på det eller inte :D
Det är ju 1 April men jag vet inte :D

2015-04-01 // 14:58:51

Skrev fel på namnet :D Men så här ska den stå
Samantha Dolphinbaker

2015-04-01 // 15:00:05

Vet som de andra inte vad jag ska tro ;) Men om det är sant så är det väl kul :D

2015-04-01 // 15:44:00

Hahaha, April april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill

2015-04-01 // 15:54:07

Är detta ett april skämt? Skulle ju vara kul om det var det men skulle vara kul om det blev två personer här :) Jag vet inte riktigt vad jag ska ta detta som. Det är första april och visste det innan jag såg videon. Men man vet ju aldrig om det är ett skämt eller ej, nu när det är 1:a april. Jag är nyfiken, snälla sög om det är ett april skämt eller ej ;_; Dom flesta är ju fundersamma, en kommentar sa: april april på dig också Kim!
Snälla säg om det är ett skämt, vill veta ;_;

Svar: Inget aprilskämt :)
Courtney Silverhill

2015-04-01 // 15:54:12

Haha lilla Kim! dET ÄR JU FÖRSTA APRIL!

2015-04-01 // 16:38:02

Tror inte så mkt på det men anniebretta bloggen är bort och jag mest logga in får att se på den så. Men värd just den 1 april?

2015-04-01 // 23:44:29

Ska bli kul att läsa av er båda här! Men synd att TjejKim inte kommer vara med längre :( Men JAG vet att det kommer bli bra! :DD

Svar: Det var ett aprilskämt, fniss! ;)
Courtney Silverhill

2015-04-02 // 15:27:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback