» En vecka i galoppens tecken «

Hej på er! Vi i Sneakydragons har ju bara event måndag, tisdag och torsdag. Denna vecka innehöll onsdagen en promenad tillsammans irl och ett möte som vanligt. Jag har inte varit arrangör för något av eventen utom promenaden och jag har haft så roligt! Måndagens event var ju mindre lyckat för mig då det var galopptävling och jag glömde både hästskor och tävlingsbyxor och bestämde mig därför för att vara snygg istället för snabb. Tisdagen bestod av en tuff distansritt som jag vann och igår hade vi utställning och gissa vad? JAG VANN! 
 
En bra vecka helt enkelt! :)
 
 
Det här var min outfit, dock ville jag ha den blå stjärnsadeln man fått av Mario men guess what? Den är borta.
 

 
 
Samling innan utställningen :) Många läskiga domare.
 

 
 
Det är ju rätt kul när två personer dyker upp med samma outfit! Kolla Sofias min, hon är helt i chock.
 

 
 
Väntar spänt på upprop. När ens namn blev uppropat red man in och ställde sig mellan domarna.
 

 
 
Bedömningen var nogrann och tog lååång tid. Man stod där nervöst och ryckte med munnen.
HEH.. Är jag fin? ful? Katastrof? 
 

 
 
När bedömningen var klar kutade man tillbaka in i ledet igen. 
 

 
 
Jag tog hem 9 av totalt 10 poäng, så lycklig! 
 

 
 
Sneaky hug såklart <3
 

 


Vad bedömde dem???

Svar: Vår outfit :)
Courtney Silverhill

2015-04-24 // 15:21:06

jag har för mig att stjärnsadeln finns att köpa i gallerian! :3 om du vill ha den kan du kolla där! :D
det är bara vad jag har för mig jag kan ha fel!

2015-04-26 // 08:13:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback