» Galopp! «

Igår hade vi ett litet galoppevent. Jag gjorde en outfit som jag tyckte påminde om en galoppklädsel och hämtade hem ett av mina arabiska fullblod. Eftersom han var ledsen så tog jag honom till veterinär och rörde mig sedan mot galoppbanan med vinst i sikte. När jag kommer fram och eventet startar inser jag att jag inte har mina tävlingsbyxor med mig, inte heller hästskor.. Tänkte först att jag skulle springa och hämta dem men ville inte störa eventet så jag fick helt enkelt glömma den där vinsten och vara snygg istället. Det var dom pengarna det.. Så onödigt! Men jag var ju snygg iallafall och det är ju trots allt viktigast.
 
 
Men jag hade skojj endå, det var trots allt en ganska jämn kamp mellan mig och Haley Underfall. Jag bytte även bort tanthåret också så jag är faktiskt ganska pank just nu med mina 700sc.. Förstår ni att jag gjort av med 10.000 sc sedan i julas? Och jag har knappt köpt hästar!? Det e sjukt.
 
Ikväll är det något uppdrags event av något slag. Skulle egentligen vara utställning som jag var as pepp på men det blev ändrat av nån anledning :) Ska bli spännande.
 
 

 
Vi tävlade först 2 och 2 och de 5 som vann sina grupper gick vidare och körde bäst av 3.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nina Bunnystorm vann 2 av 3 matcher och tog hem vinsten, så duktig!
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback