» GULDTUBEN 2015 «

Heeeej på er alla glada! Britta här igen som snor Nemos blogg. Få se hur lång tid det tar innan hon upptäcker att jag bytte hennes profilbild till en bild på mig själv istället.
 
Tänkte också ta och passa på och utnyttja Nemos blogg och hennes läsare, ni, till att be er om en tjänst. Ni har säkert hört talas om Guldtuben? Om inte så kan jag berätta lite kort. Guldtuben är en svensk gala för alla svenska Youtubers. Galan funkar som vilken annan gala som helst. Några personer blir nominerade, några vinner och får ett fint pris. Och nu börjar det närma sig för Guldtuben 2015.
 
Jag vet att ni Nemo-fans säkert vill nominera henne istället. Det kan ni fortfarande göra. Det finns en kategori som passa Nemo perfekt och det är "årets serie". Varför hon passar bäst där? Det är ju uppenbart! Hennes serie Jorvik Vampyrer! 
 
Meeeen, min tjänst jag ber er om är att också nominera mig. Om det nu finns någon läsare som inte vet vem jag är och varför ni ska nominera just mig till guldtuben så kan jag kort presentera mig själv. Jag är en youtuber. Jag en gamer. En gamer som gör roliga klipp till Youtube (inte bara Star Stable, utan andra roliga spel också). Därför skulle det vara så snällt av er om ni ville gå in på Guldtuben.se och nominera mig. Jag skulle föreslå kategorierna "årets löfte", "årets gamer", "årets stjärnskott" och "årets youtuber". 
 
Allt ni behöver göra är att gå in på guldtuben.se, klicka på nominera, logga in på er facebook (detta för att bara kunna nominera en gång) och nominera mig (och nemo också). Tack så mycket till er som nominera! Och förlåt Nemo för att jag tar chansen att utnyttja din blogg nu när du är på landet och inte har något internet!
 
 
Ha det gott!
/ Biiim


Du visste inte att du var ihop med emlan trode du va ihop med Sture eller anne

2015-04-03 // 18:25:08

Jag ska självklart rösta på både dig Kim och Nemo! Ni är såå bäst!

2015-04-04 // 07:59:24

Har redan nominerat dig. Glad Påsk

2015-04-04 // 17:17:41

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback