» I used to wonder what friendship could be until you all shared its magic with me «

Vad jag sett är det totalt tre nya teckningar på april hästarna? Jag gillar det jätte mycket, så tråkigt att det bara är en dag men man får vara glad för det lilla, gör det hela mycket mer speciellt kanske. Jag fotade några stycken hade lite brottom för jag och Bim skulle filma uppdragen så fick inte med alla. Men visst känns det som att SSO förvandlas till my little pony heaven? <3
 
 
Den här är ny, kallar den hulken färgen! Den är jätte cool om man får grön man och svans haha.
 

 
 
Tror denna är ny? Den är lixom mer lila än den andra natt himlen. Eller så har jag helt glömt den.
 

 
 
Denna har funnits innan, den är söt :)
 

 
 
Denna är också ny, vatten häääst.. Tycker den påminner om kolsyrat vatten. Hade det simmat runt en Nemo där hade den varit en tio poängare ;)
 

 
 
Denna är härlig men också från förra året, tror den var ny då? Älskar att ögonen är regnbågar också.
 

 
 

 
Denna fastnade jag för idag, hade dock önskat regnbågsögon och hovar på denna.
 
 
 
När någon har denna och rider förbi en bit bort ser det ut som om hästen glittrar, jätte fint!
 
Märker att det är blandade reaktioner på det här med mig och Kim på bloggen osv. Jag tycker det är trevligt med lite sällskap, varit så ensam här på bloggen i alla år :) Vi filmade uppdrag idag, kändes lite konstigt men det var roligt endå. Men tror inte han laddar upp det förens i morgon för det var någonting med app onsdag.
Ska strax in på SSO för klubbmöte och sen ska jag däcka framför en film för jag har huvudvärk. I morgon åker jag till landet över helgen men Kim kommer hålla bloggen igång åt oss, fasen vad skönt med en kompanjon.
 

 
 


HAHAHAHAHAHAHAH OMG VILKEN HEADER!!!!!XD

2015-04-01 // 22:37:02

MEN KIM!! HEADERN!! XDDD

2015-04-01 // 23:09:36

Hhahah, jag såg er i silvergladebyn när ni höll på med uppdragen :P och sen följde jag efter för och se om det ledde till något påskägg, hehehe :D 16-åringen i Vetlanda :D

2015-04-02 // 01:13:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback