» Krascha event <3 «

Igår hade jag och Sture tråkigt och vi bestämde oss för att rida till Steves och försöka hoppa upp på transporten. Till vår förtjusning såg vi att det var lektion på gång och att dem höll den i säg chatten, vi frågade lite snällt om vi fick vara med och dom sa ja! Vi blev så glada, jag och Sture älskar lektioner verkligen. Tror det var Moon Mustangs Friends som hade eventet men dom som ville fick vara med typ. Jätte gulligt!
 
 
 
 
 

 
 
 
Efter en tuff och svettig lektion red vi ut en stund och picknickade på bästa berget där jag och Doris alltid brukade hänga förut. <3 Memories, inte vart där sen hon försvann tror jag?
 

 
 
Im walking on sunshine WOOOOHOO!
 



Vad menar du med att Doris försvann? Är det den Doris från JV?

2015-04-29 // 21:55:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback