» Nemo är påväg hem - BIM uppdaterar er! «

Hej världens bästa ni <3 Jag sitter i bilen påväg hem från landet nu. Har varit helt utan teknologi i en vecka eftersom min extra telefon inte ens går att använda de få stunderna jag haft täckning så lät jag den ladda ur och det har varit så jäkla skönt. Men det känns skönt att komma tillbaka lite nu. Dock åker jag ju igen om 2 dagar så hinner inte spela så mycket då redigering är prio om jag ens får tid för datorn. MEN hursom så kom jag på att sist jag var påväg hem från landet så höll jag och berit kontakt hela vägen och han uppdaterade er om hur resan gick. Tyckte det var så jäkla kul så jag återpublicerar inlägget igen. Dock har jag en skrikande katt i bilen denna gången så blir inte många stopp utan vi kör på så mycket vi kan ;) Men ja åker ju samma väg så vi kan låtsats att resan går till på samma sätt haha :D 
 

 
Heej alla Nemo-fans! Nu är Nemo påväg hem från landet och jag tänkte uppdatera er, tid för tid hur det går och vart hon är!
 
11:25 - Nemo meddelar att hon är påväg hem. Hon har äntligen täckning men den försvinner lite till och från. 5 timmars resa att se fram emot!
 
11:27 - Nemo befinner sig på E45 och meddelar att hon kollar på lite Farmen på hennes padda, men människorna blir suddiga likt ett synfel när täckningen försvinner.
 
11:28  - Nemo meddelar att hon ser en massa skog, jävligt mycket massa skog!
 
11:31 - Nemo skickar en bild på en gård och meddelar att hon har storslagna planer på att göra om gården till en sneakydragons-gård!
 
 
Citerar Nemo: "3 ladugårdar som man kan göra till stall och boende, 1 stall finns redan. Finns 5 åkrar man kan göra hagar av och spara en till o slå hö. 1 stort hus o bo i och en stuga där stallflickorna kan bo. Och de finns ett sågvärk och massa skog så man kan renovera billigare de blir ju awesome?? finns tillomed en smedja så vi kan göra hästskor som vi lärt oss på SSO!"
 
11:33 - Nemo får veta att jag hållt bloggen aktiv och blir superglad!
 
11:44 - Nemo befinner sig fortfarande på E45 nära Selma Spa!
 
12:15 - Nemo har stannat till för en kissepaus utmed väg 61. Men risken för dödliga bakterier är stor på toaletten och Nemo är därför osäker på om hon ska kissa!
 
 
12:20 - Nemo vet inte riktigt vart hon är. Norsävlen tror hon det stod, nära Kil! Vår FBI-karta säger att hon har helt rätt. De passerar precis Norsälven mellan Kil och Fagerås!
 
 
12:32 - Nemo befinner sig nu strax utanför Karlstad. Nemo visar lite klipp på hur det såg ut när de tände eld på hennes farfars åkrar och ett träd. Hon berättar att hon har sprungit runt med en tändsticksask och tänt eld på allt hon kunnat hitta. Träd, buskar, gräsmattor, häckar, papper, stolar, hundar, människor. Det ska tydligen vara bra säger hon. 
 
13:13 - Nemo bestämmer sig för att stanna till på Max mitt ute i ingenstans nära Karlskoga i Örebros län (enligt FBI-mapen). Max är dock ingen favorit för Nemo!
 
 
13:42 - Nemo meddelar nu att hon är mätt. Hon meddelar också att hon fick en jätteliten lökbit som var väldigt lätt att pilla bort, så ingen skada skedd. Den giftiga lökbiten säkrades och låstes in i en byggnad med väldigt hög säkerhet som bara president Obama kan komma åt. 
 
14:47 - Nemo meddelar att hon är trött på att åka bil och att hon har fått ont i sin rumpa. Bild på rumpan fick vi inte, men bild på farmen fick vi!
 
 
14:56 - Nemo befinner sig nu på E20 i Eskilstuna. Snart är hon hemma. Nemo får syn på en gigantisk snowracer som hon tog bild på och konstanterade att hela Sneaky Dragons klubb får plats på den. Vi får åka dit och testa!
 
 
15:10 - Klagomål kommer in att jag är för seg med att uppdatera. Nemo befinner sig nu nära Strängnäs! Fortsätter hon på E20 som jag hoppas på så kommer hon passera Åkers styckebruk!
 
15:22 - Nemo har nu paserat Åkers Styckebruk! Inte långt kvar tills hon är hemma! Fast vet inte vart hon bor, men låtsas att jag vet!
 
15:41 - Nu meddelar Nemo att hon snart är hemma.Hon befinner sig nu på Södertäljevägen och det regnar tydligen så ini helvete. Synd för dig Nemo. Här i Halmstad är det sol och varmt så inihelvete!
 
 
15:46 - Nu meddelar Nemo att de hamnade i en bilkö och att hon har saknat det. På min FBI-karta kan jag se massor av trafikolyckor runt om Stockholm.
 
15:51 - Nemo skickar en bild på en skylt som det tydligen ska stå "Welcome to Stockholm, the capital of scandinavia", men regnet har mördat skylten.
 
 
15:56 - Nemo meddelar att det bara är en pytteliten bit kvar tills hon är hemma. Nemo tackar mig som rapporterat hennes hemresa och jag tackar alla läsare som har läst den här rapporten som jag gjorde med nöje. Jag fick inte avslöja exakt var hon bor, men jag ska kolla upp det på min FBI-karta nu och göra ett besök själv.
 
16:02 - Nu var Nemo hemma! Välkommen hem Nemo!
 
Tack för mig!
 
Ha det gott Nemo-fans!
/ Biim
 
Haha han är så jäkla knäpp ju.. Aja hemma vid 7 tiden ikväll, kanske hinner säga hej här innan jag drar utomlands men annars kommer drakarna underhålla er och en tävling dyker upp. Ville ge er ett livstecken bara <3
 


Omg! Nemo är ju i Värmland va? 😄

2015-04-05 // 12:40:23

hihi japp! Nemo är i Karlstad!! OMG!!

2015-04-05 // 14:07:32

Hahahaha det bästa jag läst xDD

2015-04-05 // 14:17:36

hahha men listan är inte uppdaterad på en timme ju :(

2015-04-05 // 14:33:08
» Diana

Bravo Kim, du skulle lätt kunna få ett jobb som komiker om du ville det, det bästa jag läst på länge :)

2015-04-05 // 14:48:25

Jag bor i Motala.östergötlands län.i Karlskoga hämtade jag min nya d ponny.

2015-04-05 // 15:42:39

Stackars dig låter som ganska jobbig resa Nemo

2015-04-05 // 15:58:12

OMG! Skulle varit på Max då!
Skulle bli superduper glad om jag faktist fick se nemo, men skulle isåfall inte veta vem av alla folk där som var nemo för vet inte hur hon ser ut, så det skulle vara lite svårt, men iaf skulle endå säkert få se nemo men inte veta vem som var hon <3<3<3<3<3

2015-04-05 // 16:55:35

Nemo! jag fick spel när jag såg bilden på Karlskoga! jag bor där och jag ser McDonald skylten från mitt hus! vilken dag var du där? <3

2015-04-05 // 20:50:06

Hehe, jag läste allt med Kims röst i mitt huvud :D

2015-04-05 // 22:31:49

Så du var i Karlskoga men stannade inte för en fanträff? ;)

2015-04-06 // 15:09:18
» Ebba

Karlskoga!Jag bor där!Skulle så gärna vilja träffa dig

2015-07-25 // 15:53:23
» Manda

Haha Kim!❤️

2015-07-25 // 16:45:57

Men herregud!! Skriv tydligare nästa gången haha. Läste "Tände eld på hennes farfar". lev livrädd xD

2015-07-26 // 00:04:16

Hahah

2016-07-30 // 19:57:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback