» Ni är så fina <3 «

Jag var väldigt arg i morse, ni är så fina som stöttar och bryr er. Jag har försökt trots allt att kämpa på med Jorvik vampyren för att kunna ge er ett avsnitt på söndag, lättare sagt än gjort. Men detta avsnitt liknar ingenting jag redigerat förut och det är så himla roligt! Men jag har tappat fokuset lite då och då, hoppas jag får tid att redigera mer ikväll och i morgon. Men nu ska jag gå ut och njuta av solen, kanske ses på spelet senare jag får se om jag spelar nått mer idag. Ser ni mig på en ko så äre sture som sitter där bak, hälsa henne från mig haha! Igår hade vi en underbar prisutdelning som ni ska få veta mer om senare, vi lekte lite efteråt också.
 
 
I detta nu så levlas min kossa och Sture hälsar att den nu är i level 8,5 <3
 




<3:)

2015-04-10 // 18:00:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback