» Nu ska dem få höra! «

Det här mailet har jag precis skickat iväg till supporten, det är både klagomål och tips och ideer.
 

Hallå där!

Jag vill börja med att kasta massa skit och avsluta med lite coola ideer till spelet som kanske är värt att i alla fall fundera på. För det första då så har jag för några veckor sedan hjälpt er med en bugg som gjorde hästens stats galet höga. En bugg som lämnade många osportsliga tider på våra kära resultatlistor och jag bad er därför nollställa alla resultaten. Fick ingen respons på det alls och har upprepade gånger mailat in och tjatat. Nu när ni även lyckades göra quarterhästarna sinnes sjukt snabba (vilket var väldigt kul) och sedan saktade ner dem igen, utan att ens nämna det (inte lika kul) Ett tips är att Skriva ut det i nyheterna istället för o mygla! Nu ser listorna nu ännu värre ut såklart, folk som tävlat med quarter har tider som vi inte kan nå längre och därför bör en nollställning vara prio ett hos er!? Det är ingen ide att tävla om bäst någonsin eller månadens bästa när hästarna som tagit tiderna var dopade upp till öronen.

Sen vill jag även få en liten uppföljning på något som gjorde mig så galet irriterad. Nämligen att ni gav ut stjärnglasögon i världens minsta uppdrag. Dessa glasögon har för oss som spelat väldigt länge varit unika (vilket de även lovades att vara när vi fick dem). Jag mailade in och fick svar att det skulle kollas upp då de inte var menat att vara samma glasögon enligt det svar jag fick. Men jag undrar vad har hänt med detta?

Sen vill jag tipsa om en funktion som jag tror skulle vara otroligt uppskattad! Nämligen att man ska kunna ändra kameravinkeln så att den ses från ens egna ögon. Alltså som att rida med en go pro typ? Detta skulle underlätta för spelare som gör serier och filmar till YT (vilket marknadsför ert spel jävligt bra). Man skulle då kunna se den här vinkeln både från hästryggen och marken. Det hade varit mycket coolare att tävla och man hade även kunnat göra ännu grymmare videos. Nej jag vet inte hur svårt det är att fixa men jag tror att ni klarar det!

Jag själv gör en serie om vampyrer på jorvik som är populär och omtyckt bland era spelare. Om du har 5 minuter över kan du ju kika in ett av avsnitten från min senaste säsong där det tydligt syns att jag hade behövt en vinkel från min gubbes ögon. Jag tror även att den funktionen minskar begäret att använda andras konton (som är emot reglerna men många bryter) till just filmning då man får lika bra scener från sin egen vinkel. 

Här finns avsnittet där jag behövt andra vinklar: https://www.youtube.com/watch?v=2Zo9i1fZXKE

Med vänliga och lite bestämda hälsningar, vampyren Courtney Nemo Silverhill 


 

 

Vad  tror ni om den sista iden? Det kanske är omöjligt att fixa jag vet inte. Men det hade varit som jag skrivit både roligare att tävla och enklare att filma vilket ger dom någonting eftersom de marknadsför hela spelet.

Obs jag har inte bytt ögonfärg utan det här är Doris konto.


 



väldigt bra mail tycker jag! den sista iden var faktist väldigt bra! det blir ju mycket lättare att filma som på jorvik vampyren avsnitt 11 säsong 3. där skulle du ju behöva en vinkel från ögonen. men riktigt bra jobbat Nemo som klarar av att redigera så som om du hade kamera vinkeln från ögonen! <3
Kramis!! <3

Svar: Jaa eller hur :) Hoppas det går att fixa bara <3
Courtney Silverhill

2015-04-20 // 16:26:49

VILKEN BRA IDÉ!

Svar: Jamen visst :D
Courtney Silverhill

2015-04-20 // 19:06:32

ASSÅ SJUKT BRA IDE HAR INTE TÖNKT PÅ DE!! GRYM DU ÄR:D

Svar: haha tack :D
Courtney Silverhill

2015-04-20 // 20:29:41

Tänkt' ;D

2015-04-20 // 20:30:03

Jätte bra skrivet och bra idéer bästa vampyr nemo❤️👏

Svar: Tack :D <3
Courtney Silverhill

2015-04-20 // 22:24:36

jag tänkte precis samma sak för någon dag sen det med en bättre vinkel, från ögonen eller som det går och fixa på Alicia online!! Skulle varit jättebra med den vinkeln från ögonen iaf 👌🏼 ❤️ Bästa Nemo och från mig i Vetlanda 😊😃❤️

Svar: :D <3
Courtney Silverhill

2015-04-21 // 01:06:52


Hej Nemogumman!♥
Asså det där med en ögonvinkel har jag fantastiskt också tänkt på. Det skulle bli mycket coolare och roligareoom man kunnande byta till en sån vinkel. Om jag skriver lite konstigt så är det min mobil som är seg och dampar. Det är faktiskt en sjukt bra ide så länge man kan byta tillbaka till den vanliga vinkeln. Jag ska nog också ta och skriva om att nollställa resultaten. Så kanske de liksom tänker på det mer när flera säger det. Puss o kram!♥♥♥♥♥<3

2015-04-21 // 12:13:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback