» Ny vecka, nya tag! «

Hej på er mina hjärtan. Nu var det en ny vecka och efter att ha hållt både påskvecka och tantavecka nu i sträck ska det bli skönt att inte ha ansvar för något event alls denna veckan. Ikväll är det dags för galopp och jag ska få göra en galoppoutfit, alltså har längtat stört mycket efter att gå göra en sån! HIHI. 
 
 
Har inga bilder att bjuda på direkt eftersom jag inte spelat i helgen så ni får en random bild från förra veckan när jag hängde på bordet på vingården. Efter mycket om och men kom jag upp..
 
Nästa vecka har vi nordiska mästerskap och sen drar jag.. Blir borta ungefär halva maj! Det har gått för fort och jag hade räknat med att vara klar med Jorvik vampyren innan jag drar vilket jag INTE kommer vara. Eller? Nej det tror jag verkligen inte. Jag har minst 3 avsnitt kvar på säsongen iallafall. Men det löser sig människor.
 
Hur ser er måndag ut?
 

 


Först var det ju skola och sen snart är det ridning på Tunarp (ridskolan jag rider på) och sen är det väl inte så mycket mer. Det är min måndag det. Men jag tänker på dig väldigt ofta, du är min idol, älskar när du bloggar och älskar dig över huvudtaget! <3 Du är världens bästa, Courtney <3

Tusen kramar från lilla Grace <3

2015-04-20 // 16:56:28

Min dator är typ knäpp så när jag ska kommentera så antingen blir det ingen kommentar och så står det "Webbsidan kan inte visas." och annars blir det anonym men iaf är det Grace Mysteryyard den här gången som kommenterar! <3

Förlåt men tänkte att du kanske krävde (!) en förklaring tihi!

2015-04-20 // 17:03:42

Blir så sur på min dator. JAG ÄR INGEN ANONYM PERSON FÖR JAG ÄR GRACE MYSTERYYARD och min dator funkar inte så bra.

2015-04-20 // 17:04:50

Haha kommer ihåg när du skulle upp på bordet!! Jag var med då om du kommer ihåg. Meeen nej juste hade nästan glömt att du skulle bort, kommer sakna dig sååå mycket!!!! När fyllde du år nu igen? Haha jag behöver veta och har glömt. Asså har suttit här på golvet i skolan i en halvtimme nu och måste vänta en halvtimme till typ. Har så ont i rumpan och fötterna nu ajaj. Bilden var inställdså vi hade väldigt lång rast. Så nu har jag tid att kommentera lite här. Men ska göra lite enelska läxanu. Massa pussar o kramar till dig nemo!!♥♡♥♡<3<3

2015-04-21 // 12:28:17

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback