» Nya moorland «

Jag älskar nya moorlad och min förhoppning är att denna renovering ska sprida sig över ön. Jag vill ha renovering överallt och fler paddockar, nya hinder osv osv. Men ja jag tror alltså att de blir fler stall som får make overs i framtiden. Men en sak tycker jag är konstig, själva stallet.. Alltså innuti? Det hade dem knappt rört. Lite trisst. Hade hoppats på någon ny design i stallet eller liknande. Kanske riktiga boxar med dörrar, som typ ni vet i hagarna i skördebyggden att man kan öppna dem själv? Hade varit coolt. Men allt annat är super fint verkligen!
 
 
 
 

 
 
Dem nya NPC gubbarna är jätte fina! Dock är många så olika sig själva nu men dem är fint gjorda.
 

 
 
 
Haha snygg Josh blir uppäten av någons häst.
 

 
 
 
Älskar ridande NPC gubbar MEN nån måste fasen lära dom att rida ordentligt! Inga tyglar, för långa stigläder och hästen springer jätte knasigt i backen. Men det är fint endå.
 

 
 
Dessa brunnar är nya och finns över hela kartan, även murar, staket och balar är uppfräschade.
 
 
Vad gillar ni med det nya? Vad dissar ni med det nya?
 

 


Tycker allt blev assnyggt! Fast hade inte skadat om NPC gubbarna hade haft LITE olika kläder :)Vet det kanske är klubbklädsel till Moorland men ändå, ganska tråkigt :)

2015-04-25 // 15:24:10

Tycker att det blev väldigt snyggt! Dock blev några saker jättekonstiga. Tex. Loretta, men ändå så var det flesta fint!

2015-04-25 // 21:24:52
» Diana

Enligt min åsikt är det både fördelar och nackdelar med uppdateringen. Det bra är att Moorland, och karaktärerna, har fått ett fint lyft under uppdateringen. Det negativa är nog att, även om det är fint, så har ju de flesta av oss SSO spelare blivit vana vid Moorland och karaktärerna runt omkring, visst, det blev ju snyggt men när jag ser det nya Moorland tänker jag inte på det stället som resan började på. I det gamla Moorlans hade, iaf jag, väldigt fina minnen, jag träffade bla. den klubben jag är med i än idag där nere.

Ksk lite lng kommentar, men du frågade ju ;)

Svar: Äsch! Allting renoveras med tiden även irl tänker jag men förstår hur du tänker. Jag kommer dock inte sakna moorland utan gillar förändringar :) kram!
Courtney Silverhill

2015-04-25 // 22:06:13
» Lova

Jag dissar allt med det nya :P Negativa jag... Men jag tycker Moorland var snyggt innan xD Och NPC gubbarna tycker jag kan vara med på Sims istället :D (Säger det igen: Jag är så negativ)

2015-04-25 // 22:51:33

Asså det blev bra men asså stället Kina dom inte fixa det då?

2015-04-26 // 14:35:04
» Julie

Jag älskar allt run om kring. Murar,staket,höbalar och moorlands makeover <3 Men jag gillar inte karaktärerna alls nu! I ssl som sso är hämtat ifrån så har Josh blont hår inte svart och dark core gubbarna ser ju ut som zombies ifrån nåt skräckspel. Höll på att kissa på mig av skräck när jag gjorde de nya uppdragen och så ser man en zombie framför näsan på sig! Bara min åsikt =)

Svar: hahah! :'D
Courtney Silverhill

2015-04-26 // 18:58:38
» Mario

Lorretas pokerface var roligt, och hon har blivit lite (Host Host) tjockare! Och verkligen jäättee fint med morrland,men har du sett att josh har grått hår!? Asså han måste vara 65 år :o

Svar: Tjock är hon verkligen inte, jag tycker det är bra att dem slutar med barbie gubbarna i spelet. Våra karaktärer är faktiskt sjukligt smala och så ser inte verkligheten ut för många :) Haha ja josh har grått hår men han är söt endå! Kram
Courtney Silverhill

2015-04-26 // 21:38:45

Jag gillar verkligen inte dem nya murarna i GåD skogen! Liksom murarna är gröna och GåD skogen är orange, haha xD

2015-04-27 // 15:46:59

Och dem nya buskarna lyser på kvällen, väldigt irriterande enligt mig. Annars så blev det väldigt fint!

2015-04-27 // 15:49:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback