» Påskledigt! «

Hej på er! Nu var det dags att Nemo ska få lite påskledigt. Jag ska till min farfars gård över helgen, ska bli helt underbart skönt. Under tiden så ska ni få lite tidsinställda inlägg. Kommer bjuda på lite throwback med filmer jag gjort genom tiderna och lite sånt där. På landet kommer jag bara njuta av att vara bonde utan mobiltäckning. Komma bort från den stora staden och uppleva mörker och tystnad. Var inne på SSO i morse och fick en stor dos kärlek av massa fina människor så nu kanske jag klarar mig tills på måndag.
Men jag är back on track på måndag igen!
 
 
 
På grund av detta så får ni inget avsnitt av Jorvik vampyren denna helg tyvärr, men ni har säkert själva fullt upp med påskfirande (om man firar påsk), ledighet eller annat skojj. Puss på er!
 




Glad påsk på er båda!

2015-04-02 // 17:06:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback