» Redigeringsmaraton «

Om jag går upp på morgonen, sätter mig vid datorn och redigerar så har jag en kväll med huvudvärk att vänta. Jag behöver gå ut och röra på mig och få frisk luft. När jag dessutom vet att det är nästan 20 grader i solen är det INTE roligt att sitta framför en skärm. Men jag tänker göra klart avsnitt 15 och släppa det på söndag. Så är det. Jag får kämpa så mycket jag kan idag och i morgon. Lördag är körd redan. Har en del annat att filma och redigera också men Jorvik vampyren har min prio såklart. :)
 
Är ni spända? 
 
 


Ja jag kan knappt vänta tills på söndag🙈

2015-04-23 // 08:09:35

Alltså jag kan inte vänta Nemo! ;)

2015-04-23 // 09:53:15

Är jätte spänd! Ska Berit vara med, fast han har lämnat SD? Hoppas du får en fortsatt trevlig dag! Kram ♥

Svar: Kim är fortfarande med i serien! :) <3
Courtney Silverhill

2015-04-23 // 13:44:14

HAR BERIT LÄMNAT SD???!!!!! OMG?!!!!!!! 😲 haha coolt men hur sjå Sture göra i jv då utan hennes karl

Svar: Varför tror du att Kim hoppar av JV för att han lämnade klubben? :)
Courtney Silverhill

2015-04-23 // 19:02:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback