» Skriver av mig «

 
Tycker den här kommentaren är intressant och tänkte skriva av mig lite. Självklart funderar jag på det här ibland och ni kommer nog bli lite förvirrade av mitt svar. Grejjen är ju den att för er vill jag vara Courtney, för Courtney är jag men bara inte hela mig. Ni får min personlighet applicerad på en karaktär i ett spel. Man kan säga att så som jag beter mig mot fans är jag mot personer jag träffar för första gången i verkligheten, fast nu är jag ju inte igenkänd i mitt irl liv och tackar därför inte för att folk säger att dom älskar mig och min serie haha. Men ni kanske förstår endå? Jag har den här typen av personlighet. Oftast ganska glad helt enkelt.
 
Den härligaste komplimangen jag fått höra irl är att jag är den positivaste människan som personen ifråga någonsin träffat. Det är så himla roligt att höra sådant. Jag är positiv, för det mesta. Men kanske är det även en fasad och om jag visar att jag är på dåligt humör för någon så står den personen mig nära, antar jag. Det är svårt att göra mig arg och jag är rädd för att såra folk och har därför svårt att säga nej och det gäller även på star stable online. Men ibland måste jag, som när folk tar min SSO identitet och använder den för sin egen vinnings skull, då säger jag ifrån. Eller när folk inte låter mig vara ifred när dem hittat min riktiga identitet. Jag är nog en person man inte vill göra arg heller, för jag är inte rädd för att ta itu med konflikter men jag tycker lätt synd om folk vilket är min svaghet... Eller styrka? Jag vet inte.
 
Vart jag vill komma är helt enkelt att jag självklart är mycket mer än vad ni får se genom spelet men att ni också har fått en stor del av mig genom det här. Men jag tycker inte det känns konstigt att ni inte vet vem jag är för det är precis så jag vill ha det, jag vill vara anonym för mina fans. Jag skulle aldrig försöka bli känd på mitt SSO spelande, då svävar man nog på lite för mycket moln. Kanske är det för att jag inte tycker att jag är särskilt speciell egentligen jag vet inte och accepterar självklart dem som inte har problem med att dela sin irl identitet. 
 
 
Tack Amandea Fognight för din kommentar! :)
 

 


Åå vad glad jag blev att du svarade! Förstår exakt vad du vill få fram av detta och det är så positivt allt du säger!

(mitt starstable namn stavas Amadea inte AmaNdea, och tro mig du är inte den första som stavar fel. ;) )

2015-04-22 // 17:44:22

Asså Nemo oavsett vad så är du alltid positiv ( som jag märkt det iaf) och jag brukar alltid hålla med dig till 100%

2015-04-23 // 16:22:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback