» Snart i topp «

 
Igår blev Golden level 14, snart är vi i mål! Jag har älskat att levla denna hästen tills i onsdags då dem sänkte farten på dem. Nu är det inte alls lika roligt längre tyvärr. Och att dem dessutom sänker farten utan att nollställa resultaten!? Alltså jag orkar inte mer.. Dem nollställde inte efter supernatural buggen och inte ens när dem lyckats lansera nya hästar med fel fart. Nej det uppskattas INTE.
 

 


Hejj Nemo!
Jag har gjort en redigering till dig men jag vet inte riktigt hur den ska nå dig. Den finns på min blogg "lisamiststone.blogg.se" om du skulle vilja se den.

Kram från Lisa :)

Svar: Den är helt fantastisk! Stor kram till dig! <3
Courtney Silverhill

2015-04-17 // 16:38:12

Jag tror att de sänkte farten på alla hästar för Lillen (min häst) red jätte sakta, typ som i trav och han är ändå i level 11.

2015-04-17 // 16:39:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback