» SSO Asiatiska servern «

När vår kära Nina var i kina så ordnade hon massor av asiatiska konton till klubben. Alltså jag är så dum som inte tog den chansen och kommer få ångra det resten av livet. Tänkte att jag knappt har tid med mitt eget konto så ett asiatiskt konto vore ju onödigt. PUCKO NEMO förfan.. Nu ångrar jag mig, såklart.. Men jag får spela på Jannes konto och var inne häromdagen en stund o gjorde lite uppdrag. Fantastiskt roligt!
 
 
 
 
För det första är det typ jämt natt där, eftersom de har natt när vi har dag. Andra sidan jordklotet hallå! 
 
Det är knappt några som spelar på servern så det är UNIKT att träffa nån annan där.
 
Man kan ha samma SSO namn som på svenska servern vilket jag tycker är sjukt dåligt egentligen. Samma med klubbar, alla namn är lediga typ.
 
Endast Sneakydragons kommer slåss mot varandra i både champ och listor i framtiden om inte spelet blir poppis där borta då ;) haha hur kul? Måste lösa ett konto alltså..
 

 


» Pia

Jaga med!

2015-04-19 // 13:06:28

Asså förlåt, känner att jag last på förmåga kommentarer på din blogg... Jag är Lollipop TantPippa Northland Pia och Pia Northland...😁

2015-04-19 // 19:16:12

hej nemo
jag undrar hur man kan få mörk hy på sso

mvh/ ditt största fän

Svar: Hej! Du använder tavlan i ditt hemstall för att komma åt funktionen. Kram!
Courtney Silverhill

2015-04-23 // 20:46:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback