» Tanta korsord! «

Igår hade vi ju korsord på tantaveckan, det var jätte roligt! Vi satt vid Valedale cafet och först fick dem titta igenom korsordet några minuter innan vi slumpvis frågade om de olika orden som skulle in. Personen som svarade rätt först fick ett poäng och den med mest poäng i slutet vann. Ellie Northfall tog hem titeln veckans mästertant och Annie Lightningheart blev kvällens snyggaste tant. 
 
"Jag och Rockmormor har suttit hela dagen och försökt lösa ett korsord men vi lyckas inte. Rockmormor blev så arg att hon drog härifrån och nu måste ni smarta drak tanter hjälpa oss att lösa detta så hon kommer tillbaka!"
 
 
Valedale cafeet är så mysigt och var ett självklart val för korsord! 
 

 
 

 
 
Röstning för snyggast tant, Victoire och Annie var våra kandidater och medlemmarna röstade genom att ställa sig bakom den person de tyckte hade snyggast tantaoutfit.
 

 
 
Grattis Annie och Ellie!
 



Hej Nemo!
Jag älskar dig och Sneaky Dragons! Jag tycker att ni var ett gäng tanter där ja! Jag kanske någon gång blir bannad att inte gå med i SD men nu ska ni lyssna jag kommer fortfarande älska er hedra er jag kommer alltid fråga min kompis "VET DU NU DA OM NÅGON FRÅN SNEAKY DRAGONS ÄR INNE VA SÄG NU RAKT UT!?" ja jag är ett fän av er som knappt kan stava och är ganska ung men jag kommer följa er stalka er! Jag kommer alltid tänka att jag är med i Sneaky Dragons man kan säga ni kommer inte tro mig men jag är erat största fän! Jag är ung jag och bor med Mamma och Pappa och vet du vad jag frågar dom varje kväll? Sähär frågar jag: "Mamma? Får jag spela till klockan 11 eller 12? Jag måste möta Sneky Dragons!" Men jag kanske är på server 3 men har varit på server 1 (dåligt val att bytta) Men jag ska säga detta var ingen komentar pricis men ni är dom som jag älskar allra allra mest på SSO!!! :DD

Svar: Hej! Haha vad roligt att du gillar oss så mycket :) Attans då varför bytte du server? kram
Courtney Silverhill

2015-04-15 // 18:11:08

Hej!
Ja du jag vet inte riktigt men när jag kommer till 1 igen kontaktar jag dig okej så kan vi kan ses någon gång va? För om jag träffar dig och när jag har träffat dig då har min dröm gått på riktigt! Du så du vet du är den bästa i Sneaky Dragons du är bäst!

Svar: Jag brukar ofta stå och umgås med fans efter event och liknande :) Kram!
Courtney Silverhill

2015-04-16 // 13:28:29

Hej, Nu kommer jag sjunga en ramsa för dig:
Nemo Nemo är den bästa jag vet! Nemo Nemo heja Nemo! Nemo är bäst hon vet allra mest! KOMIGEN NEMO!!!


Kan vi skypa någon gång?

2015-04-16 // 13:31:35

Hej igen!
Så du vet jag kommer typ skicka massor av saker till dig. Men jag undrar om vi kan skypa någon gång? Och du snälla om vi typ blir vänner på skype då måste du snälla lova mig att skicka då på skype när typ någon har lämnat så jag vet när jag kan gå in på hemsidan och anmäla mig så jag kan stå i kö!(:

2015-04-16 // 13:41:55

Jag pratade om Sneaky Dragons :D

2015-04-16 // 13:42:44

Och du?
Jag har skickat på StarStable lite frågor till dig(:

2015-04-16 // 13:44:03

Hej!
Snälla Nemo svara på det som jag har skickat snälla

2015-04-16 // 17:04:18

Du är bäst Nemo!

Och du Nemo vad använder du när du pratar med klubben? För jag skulle jätte gärna vilja prata med dig! :D

Svar: Använder teamspeak men sitter på en privat server endast för sneakydragons :) kram
Courtney Silverhill

2015-04-18 // 06:55:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback