» Throwback movie - Sneakydragons första år tillsammans «

Den här filmen alltså, den är så jävla vacker och jag bara ryser varje gång jag tittar på den. Jag jobbade länge länge med den för att överaska drakarna på års dagen. Vi hade nämligen en gala där vi gav ut alla titlar osånt och efter det så bad jag alla gå in på vår facebookgrupp där klippet fanns, man såg hur alla började muta sig på ts och titta på filmen och det vattnades lite i ögonen på dem flesta! Trots att de va så länge sen är jag sjukt nöjd med redigeringen. Älskade drakisarna <3
 
 
 



Tycker också om den videon så mycket !!! <3
Den är såååå fin , har sätt den mer än 1000 gånger !
så himla fint gjort <3
Ni är liksom dom bästa !!! <3
kram

Svar: <3
Courtney Silverhill

2015-04-06 // 13:08:22

Åå, vad fin denna videon är c:

Har bara en fråga jag undrat jätte länge. Hur man ska uttala ditt namn och jag vet att det är en konstig fråga men men. ;D
Tacksam för svar. Kram

2015-04-06 // 15:31:01

Åå, vad fin denna videon är c:

Har bara en fråga jag undrat jätte länge. Hur man ska uttala ditt namn och jag vet att det är en konstig fråga men men. ;D
Tacksam för svar. Kram

Svar: Mitt namn? Alltså Courtney eller Nemo? Courtney säger man typ cårtni och Nemo som det låter haha :) Kram
Courtney Silverhill

2015-04-06 // 15:31:03

Har sätt vidion MINST 367814493537293628620236 gånger..... den är så fin gjord och man ser hur mycket kärleken sprutar mellan dig och sneaky dragons börjar typ gråta när jag ser vidion

Svar: <3
Courtney Silverhill

2015-04-06 // 15:35:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback