» Tipp topp! «

Jag har faktiskt till stor del en väldigt bra ordning i mitt stall, min garderob och i min ryggsäck. Jag är lite pedant osådär. Men när jag ska åka iväg känns det ännu viktigare att mina älsklingar ska ha det bra när jag åker bort. Nu har jag dock 6 hästar hemma (brukar ha max 5) eftersom jag måste ha båda fjordingarna tävlingsredo just nu, men snart åker den ena till hästön. Idag hjälpte jag min stallskötare hela morgonen med att mocka och sopa hela stallet, rensa i garderoben och tvätta smutsiga saker. Vi duschade och lindade alla hästar i sina gula benlindor och dem är nu i topp skick för lite påskledighet. Men jag litar på min stallskötare, hon känner mina hästar och gör ett toppen jobb verkligen!
 
 
 
Just nu sitter jag antagligen i bilen, men vi är nog framme snart. Troligtvis äter vi en pizza innan vi åker in i skogen mot gården, bort från mobil täckning och civilisation.. haha..
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback