» Välkommen hem Goldrain <3 «

 
 
 
Jag älskar att hon följer mig med sin blick, reagerar när jag sitter upp, vilar på ena benet och är otroligt personlig helt enkelt! Trots att galoppen ser väldigt rolig ut i spelet så blir det snygga bilder. Ni får ännu mer bilder i morgon det lovar jag. Tycker min outfit vart riktigt bra eller hur? Hon passade verkligen i mörkrött.
 
Minus - Kameran rullar när man sitter på hästen trots att vertical sync inte är ikryssat. Gubben hänger inte riktigt med när man stannar med X, schabraket skär in i hästen när man svänger och har man sadel och träns på när den äter så ser det helt sjukt ut samt att gubben typ juckar på hästen ibland för att den inte fattar att man stannat hästen typ vid affärer. Den hoppar väldigt konstigt också, dock är halsen en klar förbättring då den rör den frammåt i hoppet så snart har vi nog fint hoppande hästar. Jag hoppas att tanken är att ge alla hästar dessa animationer i framtiden och därmed ändra gubben så att den hänger med ordentligt. Dem hade kanske kunnat arbeta lite mer med hästarna innan de släpps eller så är planen att de ska arbeta vidare med animationerna i framtiden. Vad tror ni och vad tycker ni?
 

 


Jag tycker om de mycket, ska köpa den svarta pollen. Men hallå deras manar är ju trasiga? De står rakt ut och det är inte det det finaste när man rider. Är det så för dig?

Svar: Man kan byta jag har bytt så ja har man på båda sidor :)
Courtney Silverhill

2015-04-08 // 15:54:53

Får man kopiera/låna (vet inte vad jag ska kalla det) outfiten? Supersnygg! :)

Svar: absolut! :)
Courtney Silverhill

2015-04-08 // 16:20:09

Älskar dem alla men kommer förmodligen inte köpa någon för jag har sådan otroligt beslutsångest och funderar flera veckor innan jag köper än häst + att jag gillar att kolla på hästen (utan att vara inne i köpläget) och idag så är det överdrivet många runt dem.

2015-04-08 // 16:28:18

Asså jag är säkert efterbliven men jag undrar vad vertical sync gör för skillnad!xD

Svar: Det gör så att skärmen inte snurrar när du stått still en stund utan stannar där du vill ha den, märks tydligt när man gör outfits i hemstallet :)
Courtney Silverhill

2015-04-08 // 17:03:17

hej nemo :3

jag undrar om du kan göra en video där du visar hur den nya hästraden går. har sett många sånna och dom har olika anemationer (eller hur det nu stavas x3) men hinner inte se så noga. du behöver ej men skulle verkligen bli glad om du gjorde det :3

2015-04-08 // 20:49:10

Omg köpte samma häst och döpte den till samma namn :D :O
Alltså innan jag såg detta inlägget

Svar: Haha! :)
Courtney Silverhill

2015-04-08 // 21:45:42

Jag tycker att de har fina animationer men d enligt mig rör de sig fult:/ no hate

2015-04-09 // 08:03:08

Hej jag har också den färgen på quarter hästen och varför har inte dincow boy häst litte mer cow boy utrustning?

Svar: Vem har sagt att det är en westernhäst? :)
Courtney Silverhill

2015-04-09 // 09:48:06

Tror inte att jag ska köpa en. Har haft 14 och så sålde jag 10 sååå köper bara dom för att se på dom typ xD.


Sallad.M

2015-04-09 // 09:52:16

Min hette oxå något med gold! Golddream!

2015-04-09 // 18:41:09

hej courtney kan du göra en vidio om hur quarter h´ästarna rör sig? snälla

2015-04-12 // 17:39:41
» ps =)

<3

2015-04-12 // 17:40:41

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback