» På resande fot «

Idag ska jag ta mig hem härifrån, bara flygresan är på 6h så det kommer ta ett bra tag. Är inte hemma förens sent ikväll och i morgon kommer jag bara vilja ta det lugnt och landa lite. Har varit bortrest i två och en halv vecka så ska bli skönt att komma hem tror jag... Inte säker haha.. Får se när jag sätter mig vid datorn och spelar, kanske i morgon eller i övermorgon. Men i morgon får ni sista intervjun. <3
 
 
Vad som ska bli roligt är att jag ska få visa er första avsnittet av The game of Jorvik, äntligen.
 



Äntligen✈️Snart börjar det

2015-08-04 // 09:06:49

Välkommen hem! Detr ganska regnigt och kallt hemma så du vet

2015-08-04 // 11:37:23

Ohh vad jag längtar tills avsnittet kommer ut! Och välkommen hem igen!

2015-08-04 // 13:33:09

Men fy vad typiskt! Är på Gotland och har ingen dator, måste vänta tills på söndag! x.x Här är det mys på Fårö som gäller. Lite regnigt men jaja, hehe... Hoppas du haft en riktigt bra semester! :D

2015-08-05 // 10:47:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback