» Planer! «

Hej på er :) Jag får så dåligt samvete när jag ser att min bloggstatistik är bättre och stadigare än någonsin oså är bloggen sämre än EVER.. Men jag har faktiskt börjat klura på nya planer för min "bloggframtid". Jag tappar nämligen motivation eftersom jag är helt totalt KASS på att själv hålla ordning på bloggen med design, kategorier osv osv. Det är så jobbigt att be Sture göra det hela tiden för det är så mycket som är i oordning just nu. Alla hästarna är helt kaos och jag kan inte själv få bloggen att se ut som jag vill. Dessutom hinner jag inte skriva tillräckligt mycket för att fylla ut just nu då all min tid går åt till redigering, hinner knappt spela och då är det svårt att blogga. Jag vet även att jobb väntar inom snar framtid och då kommer det inte bli mer tid direkt. 
 
Nu tänker ni säkert att jag kommer sluta men så är det icke! Jag älskar att skriva till er, få ut mina tankar och ideer och få sån fantastisk respons som ni ger mig. MEN jag är okapabel till att stanna kvar på blogg.se för jag vill själv kunna göra allt med min blogg. Så jag har funderat på att göra en egen weebly sida där jag lägger ut massor av olika flikar för mig, mina serier och mina hästar och andra saker om spelet. Men det ska även bli en bloggflik där jag skriver av mig till er ibland samt lägger upp "veckans" instagram där ni som inte har instagram kan hänga med i vad jag haft för mig under veckan. Det kommer alltså bli som en hemsida och de enda inläggen som kommer upp i bloggform är när jag måste göra större inlägg. Tippar på några i veckan typ? 
 
Den här bloggen kommer få vara kvar tror jag så att ni (och jag) kan bläddra tillbaka. Men det vore en sån avlastning och befrielse att skaffa en weebly sida. Dock sorgligt såklart eftersom jag haft den här bloggen så jäkla länge nu alltså. Vad tror ni om saken? 
 
 
 
 
Hur många är ni som INTE har möjligheten att följa mitt spelande på instagram?
 

 


Det verkar toppen! Man kan ju göra det jättefint i weebly, och jag tycker personligen blogg.se är himla komplicerat och "tråkigt". Så tummen upp till förslaget! ♥

2015-08-13 // 08:03:19

Har inte ig så har aldrig fått nån chans..Men jag tror om du gör på weebly. Kmr den bli minst lika älskad som denna 💟

2015-08-13 // 08:39:05

Tror det kommer bli toppen <3:)

2015-08-13 // 08:54:36

Jag har inte ig,och får inte skaffa heller:( Jag tittar in hos dig varje dag och läser alla din inlägg,har gjort det i ca 2 år nu!,tycker det skulle bli lite tråkigt om du skulle nästan bara lägga ut miniinlägg och annat krafs på insta och bara göra stora inlägg som vi som inte har ig kan läsa.Det var min kommentar hoppas jag inte får ngn kritik nu💗

2015-08-13 // 09:17:00

Låter bra med weeblysidan, och skönt för dig att avlasta dig lite o så :D

2015-08-13 // 09:29:48

Har läst din blogg i 1 år o ångrar verkligen inte det! Vore jättekul för dem som inte har instagram och en väldigt bra ide. Älskar dina inlägg o åsikter. Tummen upp på idén!

2015-08-13 // 10:15:27

Har inte IG, kommer dröja tills jag skaffar, om jag ens nu gör det... Men jag tror det blir jättebra! :)

2015-08-13 // 10:44:32

Det låter som en toppen ide! :D

2015-08-13 // 10:56:01

Det går ju dock att se din instagram genom denna länk:
instagram.com/courtneysilverhill_official
Länkar den!
Fast det kan ju ändå vara bra att ha en sida för de som inte vet om länken så det låter som en toppenide :D

2015-08-13 // 11:28:33

Jag har inte möjligheten att följa dig på instagram..

2015-08-13 // 12:36:59

Skulle så gärna vilja ha ig för att se dig men får inte ha ig ;( Skulle bli så glad om du visade sakerna som du gör i ig, för jag vill typ följa dig och jag vill se alla dina ig bilder zD
Så snälla visa i din blogg också :)

2015-08-13 // 13:12:02

Jag har inte ig och har inte möjligheten att skada det

2015-08-13 // 13:55:26

Heja nemo fisk ;)

2015-08-14 // 09:51:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback