» Tävlingen avslutad! «

Hallå där :) Nu är jag hemma igen, några dagar iallafall. Känner mig helt mosig i huvudet efter en tuff helg och kommer tillbringa dagen med att vakta poolen (den började fyllas upp igår), tvätta och städa. Men senare sen ska jag SPELA <3 och även redigera så mycket jag bara kan. Ni har nog märkt att min blogg suger just nu och det är helt enkelt på grund av att tråkiga saker hänt och jag hinner inte med, däremot är instagram enklare att uppdatera så kika in där om ni saknar mig ;)
 
Tävlingen är avslutad också så så fort jag får tiden kommer jag utse en vinnare, tack till alla som deltagit! <3
 
 
Igår satt jag i bilen och kollade på två års streamen, även om jag inte kunde delta så hängde jag med så mycket jag kunde i chatten och svarade på frågor :) Hoppas ni som kunde delta hade romigt med drakarna. 
 


Hörde att första avsnittet av game of jorvik kommer nästa vecka. Spännande!

2015-08-10 // 18:56:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback