» 2/6 «

Denna morgon har jag jobbat med det nya LB programmet. Det är delar ur vår gamla LC och jag har bara korrigerat det så det var mest att kasta sig ut i ridhuset, filma och redigera. Började drömma om att hålla i en öppen dressyrtävling på SSO när allt är klart sen. Alltså tänk er att jag typ bestämmer att ja nu får 6 personer anmäla sig till en lätt klass, typ LC och 6 personer till en medelsvårklass typ MB. Så äre först till kvarn på anmälan och man har några reserver klara också. Så får folk komma och tävla och vi i Sneakydragons håller i det. GUD SÅ KUL. Men ja är nog svårt att få till kankse. Men jag hade älskat det verkligen. Jaja hursom kika på filmen om ni är nyfikna på LB programmet. Jag ska in på hemsidan o pilla lite med lagets flikar en stund. Puss!
 
 
 


Det skulle va super kul !!
om det skulle gå .... <3
Videon var super bra <3

2015-02-20 // 11:53:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback