» 3/6 «

Fick något ryck och gjorde även det tredje programmet, SÅ SKÖNT! Och roligt. Detta program är det sista av svårighetsgraden enkel och jag ska nu kasta mig in i den medelsvåra världen.. Gosh.. Hade tänkt göra ett nytt avsnitt av alicia här men kommer inte in. Så då tänkte jag att jamen då kör jag på med Jorvik vampyren men jag får bara fatal innan jag ens kommer in? Öhm.. Äre mig det är fel på eller? haha..
 
Ska du använda vårt material till tex. din egen klubb så får du läsa noga i beskrivningen till filmen. Jag har kämpat mycket för dessa program och det är INTE okej att ni gör materialet till ert eget. Ni får mer än gärna låna så länge det framgår tydligt att det tillhör mig och Sneakydragons.
 
 
 



Kan vi rida ikväll kl 19.00, Courtney? I SSO alltså. Jag skulle bli såååååååå glad! Hoppas, hoppas!Vi kan mötas vid Fort Pinta fontän.

Kram<3

2015-02-20 // 14:37:56

Alltså jag är ingen anonym, jag är Grace Mysteryyard!

2015-02-20 // 14:49:03

Jättebra program! Visst kan man logga in och rida det själv nån dag??

Svar: självklart :)
Courtney Silverhill

2015-02-21 // 09:54:25

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback