» Från toppen till botten «


 
Min blogg är övergiven, mina 300 läsare har övergivit mig.. Naken... Rädd... Exposed.. Finns ingen anledning att fortsätta om ingen läser, så ni hittar mig på Youtube i framtiden! Haha skämt osido.. Enligt blogg.se har jag iaf 0 läsare just nu.. Känns... INTE BRA. Var gårdagens avsnitt så jävla dåligt alltså? ;) Nejmen blogg.se brukar ha detta problemet har jag märkt.. Eller så har jag helt enkelt INGA läsare vissa dagar haha, fan.. Hursom så har jag märkt att jag får så sjukt mycket mer kommentarer på YT men endå är jag mer mån om att läsa och svara på de som jag får på bloggen? Jag vet inte varför men min YT har blivit.. Lite för stor och för mycket och därför känns det som att jag är närmare de som skriver till mig här? Jag prioriterar de som läser min blogg helt enkelt. Sen igår när jag släppte avsnittet har jag fått 3 kommentarer på bloggen och 43 på min YT.. Alltså det är ju helt galet vilken skillnad? Egentligen var min YT bara ett verktyg för att få ut mina videos på bloggen, men jag får nog tänka om där. Och lägga mer tid på att svara och läsa kommentarer, snygga till kanalen och satsa på YT helt enkelt. Eller alltså inte satsa, jag vill inte tjäna pengar på SSO. Eller hade jag kunnat leva på det så visst. Men nu är det bara en hobby, som tar VÄLDIGT mycket tid. Men helt enkelt lägga tid på kanalen, jag går bara in o laddar upp och tittar snabbt på vissa videos och kommentarer. Inte bra Nemo!
 

 


Det är lugnt, du har läsare! Jag kikade in här igår ;) Men jag har samma problem, står att jag har noll läsare, så det är troligtvis Blogg.se som buggar 😂

2015-02-02 // 12:33:27

Jo jag var inne igår typ 3 gånger för att se om du hade uppdaterat <3

2015-02-02 // 14:15:46

Jag fick också så igår! Dagen innan hade jag fått över 20 läsare. Men förhoppningsvis är det blogg.se som buggar. ;D

2015-02-02 // 16:03:26

Avsnitt 8 var ju skitbra!! :D

2015-02-02 // 16:49:33

Kommer aldrig att sluta följa dig Nemo! :D <3

Svar: aww <3
Courtney Silverhill

2015-02-02 // 16:52:03

Du är BÄST Nemo!

2015-02-02 // 17:39:58

Hände mig också. Ena dagen hade jag jätteånga nästa dag inga och dagen efter det lika många som första dagen igen.

2015-02-02 // 19:18:04

Nemo! Jag älskar din blogg och kollar in den minst en gång om dagen! Jag älskar Jorvik vampyren och väntar på avsnitten varge dag! Jag älskar älskar älskar din blogg! Tittar in varge dag :3

Svar: Aww tusen tack <3
Courtney Silverhill

2015-02-03 // 08:55:32

Det är klart att JAG är din läsare, du är ju min idol!<3 Jag läser den så fort jag får chansen haha! Och jag ÄLSKAR Jorvik vampyren och har blivit inspirerad! Så jag gjorde en egne film som heter Jorvik ryttarna! Så hallå! Du kommer ALLTID ha mig som läsare hallå!

Kram<3

2015-02-04 // 17:00:58

Det är klart att JAG är din läsare, du är ju min idol!<3 Jag läser den så fort jag får chansen haha! Och jag ÄLSKAR Jorvik vampyren och har blivit inspirerad! Så jag gjorde en egen film som heter Jorvik ryttarna! Så hallå! Du kommer ALLTID ha mig som läsare hallå!

Kram<3

Svar: Aww haha :) <3
Courtney Silverhill

2015-02-04 // 17:01:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback