» Hur många killar spelar SSO? «

Alltså det är nog fler än man vet om, hoppas jag! Man ser ju i globala ibland att det finns killar i spelet, har träffat på någon i silvergladebyn i ett triangeldrama haha.. Men det hade varit roligt med fler killar i spelet. Vi har ju ett gäng i Sneakydragons såklart, alltså vi har haft väldigt många killar i klubben. Just nu tror jag att vi har runt 6 stycken? Och vi har haft flera som kommit och gått, killar som vi spelat och pratat med på andra spel och sedan fått dem att spela SSO. Det är skit roligt verkligen, lite nytt blod lixom haha. Men tror ni det skulle bli fler killar till spelet om man kunde välja manliga avatarer? Eller hade det bara blivit bluff konton? Jag kan tänka mig att det skulle bli MASSOR med bluffkonton till en början, jag själv hade nog velat ha en manlig karaktär på en server. Men endå, det borde gå att välja faktiskt. Tycker inte att argumentet att det skulle bli för mycket "Dejtingspel" håller.. Hallå hela världen är inte hetero, wake up... Men ja.. Tror nog detta kommer ta ett tag, eller aldrig någonsin gå igenom.
 
Hade ni tyckt det varit roligt med manliga avatarer på SSO? :)
 
 
 

 


Haha, jag vet inte... Man kan ju på något sett ändå se ut som en kille i spelet... Men jag vet inte! Jag trivs med att bara tjej avatarer finns i spelet... För jag har sett så sjukt många andra hästspel där man bara kan vara kille... Men det kanske skulle se mer normalt ut ifall killar också fick vara med! :3

2015-02-06 // 12:31:06

Eftersom Star Stable är väldigt "känt" för att det är ett tjej spel skulle jag nog tro att det inte kommer hända :3 Och så var det ngt dom sagt på lilla aktuellt tror jag... – Gör du killavatarer, då bara dundrar det dit killar som vill flirta, säger Johan Edfeldt till SVT:s Lilla Aktuellt. Men det skulle ju inte vara något fel med killar till spelet ;)

2015-02-06 // 13:55:21

Aa de skulle va fett najs med killar i spelet. O som du säger Nemo, varken e Bisexuell.

2015-02-06 // 14:05:14

Värden*

2015-02-06 // 14:06:16

Jag tycker det är bra att man bara kan vara tjej på SSO, det jämnar ut det med alla spel där ute där man bara kan vara kille, det är iaf min åsikt :)

2015-02-06 // 15:45:23

Jaa! <3 det skulle vara jättekul :D!

2015-02-06 // 18:21:46

Skulle va jätte kul med manliga avatarer :D

2015-02-06 // 19:26:21

Skulle vara kul med killar men ändå käns det fel man är van vid bara tjejer på sso ju....

2015-02-06 // 20:58:25

Jag skulle inte vilja ha manliga karaktärer i SSO, det hade bara blivit som ett dejtnings spel OCH Starstable är ett tjej spel från början och det finns jääääätte många spel med manliga avatarer och där kan man inte vara en tjej. Skulle det komma manliga avatarer till spelet skulle jag bli väldigt arg, men de kan ju inte lägga in fler karaktärer just nu eftersom de kommit så långt, eller ju det är klart de kan, men aja jag hade inte velat att det skulle komma manliga avatarer för det hade bar blivit som en dejtnings spel.

2015-02-07 // 10:15:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback