» Jag älskar min serie. «

Sitter och redigerar, alltså hur mycket älskar jag inte Jorvik vampyren? Min lilla bebis alltså... Haha låter det egoistiskt eller så? Jag menar inte att min serie är bäst i världen, utan bara att jag älskar att göra den. Men gud emotional jag vart här då, det jag ville säga var att jag kämpar på för att ge er nästa avsnitt på söndag så ni får ursäkta min lilla frånvaro på roliga inlägg här ;)
 
 



Hej Nemo!
Det här handlar inte om ditt inlägg,
men jag vill bara säga att jag är ett stort fan av dig och har länge varit <3<3
Och jag spelar också Alicia Online och det var jag som hette Inouk som sa lite till dig:)
Jag vill bara säga att jag älskar allt du gör och du är rolig.
Din blogg är också fantastisk!
Så vill bara säga att jag gillar dig mycket och det där med Alicia online!<3<3<3<3<3<3

2015-02-13 // 18:17:29

Nemo klart du älskar jorvik vampyren!!!!! ♥ Det är ju inte konstigt, det är n serie och den är sjukt bra. Dessutom har du ju gjort Aa två hela och ja jah vet inte hur mycket på en säsong 3!!! Man blir ju typ ett med den. Och jo Nemo, den är bäst!!!!!♥♡♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♥ Älskar den o dig och ska försöka se den imorron, om det funkar, finns tillräckligt bra internet så jag kan sätta på mobildata och det funkar. Annars får jah vänta tills jag ska åka slalom. Puss♥♥♡♥♥

2015-02-14 // 10:13:04
» Hilda

Vart kan man köpa alla sånnadär speciella masker som du har?

2015-02-14 // 22:23:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback