» Jorvik vampyren säsong 3, avsnitt 8 «

Äntligen är det söndag! Jag vill varna er lite, detta avsnitt är lite obehagligt. Mina kritiker var lite arga på mig för att jag gav dem detta avsnitt igår kväll, heh.. Jag längtar efter att börja med nästa avsnitt, nu är mitt manus nästan slut så jag skriver varje avsnitt efter hand nu och det tror jag kan göra allting ÄNNU bättre!
 
 
 
Hoppas ni gillar avsnittet, vi hörs i morgon igen!


 


omg!
vad BRA!
du e VERKLIGEN DUKTIG NEMO! <3

Svar: Tack :D <3
Courtney Silverhill

2015-02-01 // 13:30:25

Fy fan så bra!
Jag sitter på helspänn här i soffan och vet inte alls vart jag ska ta vägen! Nemo, detta var så sjukt spännande och hur bra som helst!
Jag ser fram emot att kolla på nästa avsnitt! :D <3 <3

Svar: Hihi tack tack!! :D <3
Courtney Silverhill

2015-02-01 // 13:32:53

Guud så läskigt är själv välidgt lätt dkrämd så blev jätte rädd för varelserna

Svar: Åh förlåt haha! <3
Courtney Silverhill

2015-02-02 // 00:55:20

Gud va spännande! Längtar till nästa avsnitt!

2015-02-02 // 09:09:04

GUUUD DEN VAR BARA SÅÅÅ BRA OCH JÄTTE SPÄNNANDE!!!;DDD
Och tror du att du skulle kunna göra en säsong 4?XD

2015-02-04 // 08:33:55

Haha läskig? Nja lite kanske, men mest ljudet. Hade högsta ljudvolym och så kommer värsta ljudet helt plötsligt så man typ dör av det. .. Fick sänka ljudet ganska mycket hehe Men SUPERBRA Nemo, nu bröt jag typ benet när jag tittade ut genom fönstret så smart jag är! Hahahah, ska äta spagetti och köttfärssås. Blev glad! ! Puss o kram ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

2015-02-04 // 17:35:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback