» Keep calm and love morötter «

 
 
 
Haha ja ja e lyycklig ja ja e lycklig! Lyckats få ihop 10.000 morötter på Alicia nu. Drakarna kallar mig för nolifer.
 

 
 
 
 
 
Hittade dessa söta när ja googlade. Men fan nu måste ja kamma mig! Ha en fin dag <3
 

 


Hur fick du så mycket morötter ? :D

Svar: Sprang loppet om o om igen :D
Courtney Silverhill

2015-02-14 // 17:27:08

Shiet vad mkt morötter, blev gasd då jag lyckades få 300. Du har verkligen nördat in dig lite på Alicia nu.

Svar: Haha mm :) Men det är bra träning också!
Courtney Silverhill

2015-02-14 // 21:41:41

Hej Nemo!
Det vore jätte snällt om du kunde lägga ut
vad det kommer för nya saker i Alicia Online och
Det skulle vara snällt om du kunde göra en vide om hur man tar bort gränssnittet och chatten i Alicia Online.

Tack tack

Kram Bella

Svar: Om du ska ta bort gränssnittet håller du inne CTRL (nere till höger bredvid vänster piltangent) + H :)
Courtney Silverhill

2015-02-15 // 22:40:25

Hej
Mitt namn och min blogg adress ville inte visas så här kommer det:

Isabella Pandabell
Pandabell.weebly.com

2015-02-15 // 22:45:51

Ville bara informera dig om att Carrots inte är morötter utan pengar, dom är typ som Jorvikshillings på sso, och Cash är som Starcoins :D Om du vill veta mer är det bara att mejla. (Är fylld med massor av info om AO ;3)

2015-02-16 // 23:29:54

Hejsan, ville bara informera om att Carrots inte är morötter, utan det är pengar. Carrots är som Jorvikshillings på Sso, medans Cash är som Starcoins. :D Om du vill veta något mer är det bara att mejla. (Är fullt laddad med fakta och liknande om AO ;3)

Svar: Spelade du alicia innan de lades ner? :D
Courtney Silverhill

2015-02-16 // 23:33:49

Tyvärr hann jag inte det, många av mina gasmla kompisar spelade det och fick testa det någon gång, hade planerat att ladda hem det men då togs det bort.

Svar: ahaa okej ! :)
Courtney Silverhill

2015-02-17 // 16:38:49

Ops, råkade visst skicka samma sak två gånger xD

2015-02-17 // 18:58:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback