» Level 17 = Som att fylla 17 år «

Det känns helt sjukt att gå upp till level 17, jag menar vi har levlat tre levlar på inte alls lång tid? Det är en helt annan sak när man går upp i level efter att ha suktat efter kläder eller utrustning som man inte kan köpa. Jag kan tänka mig att det är samma sak när man inte kan gå in i områden, men jag har alltid kommit in på de nya områdena eftersom jag spelat så pass länge. Men nu? Alltså de va typ "TJOHO" fast... Kan inte göra ett skit? Typ som att fylla 17 år.. Inget speciellt alls att göra eller så. Ni hajjar kanske min metafor haha? Ja det kändes inte sådär speciellt som det borde göra kanske. Eller hur kände ni andra som gick upp i level 17?
 
 
Kingen gillar dock att levla, han blir helt spattig.
 

 


Åh! Kingen är så fin med dig på ryggen haha! Men jag har inte gått upp i lvl 17, är i lvl 4, oh no liksom. Längtar dit. Men i alla fall längtar jag också til imorgon, jag och några av mina kompisar ska vara med i min skolas talangjakt då! Åh, du är bäst, Courtney! Och din blogg med hihi!

Kram<3

2015-02-05 // 16:44:35

ååå grattis
är snart level 17 jag med :P

2015-02-05 // 20:05:43

Jag blev överlycklig idag när jag också blev i lvl 17, så jag kutade runt runt och skuttade c:

2015-02-05 // 22:02:51

Jag vet inte hur det känns, har 45 xp kvar till lv 17. När uppdragen tog slut så blev jag ganska sur, för jag ville ju bli lv 17. Men jag kan tänka mig att man först blir jätteglad och typ: Omg Omg jag är lv 17!!!!! Fast sen typ nästa dag, ehh vad ska jag göra? Vad är speciellt med lv 17? Man får lite mer i nån färdighet än alla andra, men that's it. Inga uppdrag ingen ny utrustning eller nya kläder. Visst det är väl sjukt kul i början men sen då? Man kanske är lite "bättre" än andra men aa inget speciellt. Kan tycka att det är lite tråkigt sen ingen aning om vad jag pratar om nu asså. Är otroligt stressad för vi har prov imorron och jag har typ inte pluggat alls och ska rida, så kommer inte hinna så mycket. Puss o kram ♥♡♥♥♥♥♥♥♥♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♥♥♥♥

2015-02-10 // 16:36:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback