» Minecraft - Diversity 2 «

 Hej hopp!
Här kommer en liten intro till vårt lilla minecraft projekt. Ni kommer få flera delar med alla olika utmaningar som finns på kartan. Det är så jävla häftigt alltså! Vi som spelar är jag, Sture och John aka valpen.
 
 
 
 
 


Vad heter spelservern ni spelar på? Den ser väldigt kul ut!:)

Svar: Vår egen server men kartan heter Diversity och går att ladda ner :) Det finns länkar i beksrivningen till klippet på YT. :)
Courtney Silverhill

2015-02-11 // 10:14:35

Kan du göra en länk till sidan man laddar ner på? :)

Svar: har gjort en länk i inlägget. om du klickar på bilden :)
Courtney Silverhill

2015-02-11 // 15:41:46

Oops kommenterade fel xD Jag menade till Alicia Online :)

2015-02-11 // 15:43:24
» sofie

VARFÖR har ni inte frågat om jag vill vara med!? :o :o :o Ser ju askul ut :D

Svar: Jag tänkte faktiskt på dig!! Du får joina :D
Courtney Silverhill

2015-02-12 // 14:40:55

jag har ändrat o så på hemsidan men när jag loggar in på alicia online så är det inte det jag valt på hemsidan hur ska jag göra? snälla tacksam för svar!

2015-02-13 // 12:26:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback