» Ponnyvecka! «

Hej på er! Just nu är det ponnyvecka i Sneakydragons och vi startade veckan igår med ett helt fantastiskt event. Vi delades upp i lag, det var Darc core mot bananer i pyjamas och jag tillhörde det gula banan laget woop! Det var massa olika utmaningar, bland annat hoppa upp på tak, stafett, gåtor, banor som skulle tävlas och överleva att kasta sig nerför stup. Vi hade så himla roligt och mitt fantastiska gula lag vann. Så jävla grymma var vi. 
 
 
 
 
 
Jag hade även träning med laget inför onsdagens tävling som jag tror att jag tyvärr inte kommer hinna se men dem kommer klara det där galant tror jag! Ikväll är det dags för lite terränglektion med duktiga Karin och jag tar med mig min lilla prickiga tjockis ponny. Älskar lektioner med Karin, man lär sig så mycket.
 

 


Varifrån är shabraket du har på dig på andra bilden? :)

Svar: Silvergladebyn :)
Courtney Silverhill

2015-02-24 // 16:16:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback