» Autografer :) «

Här kommer fler autos, jag är ju sämst! Skulle publicerat dessa igår ju..
Men här är dem iaf :)
 
 
 
 
 



Sämst?! Men Nemo du är ju bäst! Skrev du fel eller? Xd nej men Nemo ärligt. Du är inte sämst, du är bäst!! Japp då var det klart! Jag sa hej till dig idag och du svarade inte, eller vänta gjorde du det. Jag minns ju inte haha . Men iaf så såg jag att min auto hade kommit för ett tag sen.jag trodde lixom att den skulle komma typ i mars så blev väldigt glad och överraskad när den kom! :) :♥ jag har nog inte mycket mer att säga eller vänta, när fyller du år? Ok om du inte vill säga men tror du la ut på bloggen förra året. Puss o kram skumbanan ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Svar: 7 Maj :) Kram <3
Courtney Silverhill

2015-01-22 // 21:50:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback