» DET HÄR ÄR INTE JAG «

 
 
Jag förstår inte varför man gör såhär, vad vinner du på detta Annabelle? INGENTING. Gör något eget istället för att sno mitt namn och försöka få uppmärksamhet och cred för något som jag har jobbat så otroligt hårt för. Jag är oerhört tacksam att så många tycker om det jag gör, kanske även du? Men detta är att gå för långt och jag kommer aldrig acceptera ett sånt här beteende. Bara för att jag inte har en SSO insta betyder det inte att jag inte kan hålla koll på vad som händer på instagram för jag har en privat som jag kan snoka på, just saying.
 
Har så otroligt smarta fans som inte går på sånt här, har läst igenom era kommentarer och det är ju helt fantastiskt hur bra ni egentligen känner mig! <3
 
Redigerat - Nu har det ramlat in mycket arga kommentarer på detta IG konto. Det räcker nu, tack för att ni backar mig men jag tror att Annabelle förstår att hen gjort fel. Hoppas jag. Man behöver inte skriva elaka saker för att någon ska förstå att den gjort fel utan "Ta bort kontot du är inte Courtney" räcker bra.
 



Vissa personer söker bara uppmärksamhet. Diana Bravestorm (på engelsk server) hon har råkat ut för stöld på hennes video av en Marc Gardiner (stav) och sen råkade hon ut för insta stöld. Marc kopierade hela disc och hela videon, han snodde även TSM's video. Den som snodde hennes identitet på insta har hon en mistänkt på, men hon säger: It´s not me! People say that it´s me but it´s isn´t me! II don´t know why she take my pics.
Man har ett samband, vissa skyller ifrån sig att det inte är dom. Folk är idioter om dom gör så här! Detta är en av riskerna man tar om man är på nätet och är känd.. Det hade jag att säga, hejdå.

2015-01-14 // 07:28:19

JAG VISSTE DET!!!

2015-01-14 // 13:53:20

En sak. Min föredetta levlare som gjort detta! Jag blir så arg! Jag hatar sånna personer som gör så! Förlåt för henne Courtney❤️ Hon är dum i huvudet rent ut sagt!!!

2015-01-17 // 21:26:49

Ja men ellerhur! Dem tjänar inget, absolut inget på det! Om något så förlorar dem. Liksom de förlorar folks förtroende och ingen kanske vill va vän med en längre för att man gör så. Så vad vinner man? Att ingen litar på en längre. Eller? Varför gör man ens så? Jag har aldrig fattat det. Verkligen inte, vill man ha uppmärksamhet så får man väl göra nåt eget, inte försöka sno andras framgångar (om man nu kan säga så) ps min åsikt! Alla andra får tycka annorlunda om dem vill. Puss o kram på dej Nemo och hoppas att det aldrig händer igen, för det kan bli så dåligt. Puss ♥♥♡♥♡♥♡♥♥♥♡♥♥♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♥♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

2015-01-18 // 19:51:57

Ja men ellerhur! Dem tjänar inget, absolut inget på det! Om något så förlorar dem. Liksom de förlorar folks förtroende och ingen kanske vill va vän med en längre för att man gör så. Så vad vinner man? Att ingen litar på en längre. Eller? Varför gör man ens så? Jag har aldrig fattat det. Verkligen inte, vill man ha uppmärksamhet så får man väl göra nåt eget, inte försöka sno andras framgångar (om man nu kan säga så) ps min åsikt! Alla andra får tycka annorlunda om dem vill. Puss o kram på dej Nemo och hoppas att det aldrig händer igen, för det kan bli så dåligt. Puss ♥♥♡♥♡♥♡♥♥♥♡♥♥♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♥♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

2015-01-18 // 19:51:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback