» Jag är så arg «

 
 
 
Dessa glasögon älskar jag mer än Kingen.. Nejmen alltså HALLÅ ELLER!??!? FAN så arg jag är.
REST IN PEACE NEMO GLAJJOR, ska aldrig mer använda er..
 

 
Jag ska umgås med en vän nu, sen loggar jag in ikväll.. Här är mitt mail till support:

Hej hopp! Är Lifetime medlem sedan långt tillbaka. Har använt stjärnglasögonen flitigt och det har känts väldigt roligt att de är så pass unika (då inte många haft dem). När vi fick dessa glasögon skyltade ni med i nyheterna att de var just UNIKA då endast lifetime medlemmar ska kunna ha dessa. Men se på fan idag fick ALLA som gjorde ett uppdrag på fem sekunder med Jack dessa glasögon. Jag har använt dessa i princip VARJE dag sedan jag fick dem, jag känner mig naken rädd och exposed utan dom på mig. FAN jag känner mig kränkt! Nejmen helt ärligt sluta ge ut lifetime presenter...

Med vänliga hälsningar Courtney ALDRIG MER STJÄRNGLASÖGON


 


Men seriöst, får alla dem idag?! Fan va triiist. :( jaha, vad ska man göra? Men bra att du skrev till support nemosen. Undra ifall dem svarar... vet inte riktigt vad jag ska säga, men lite taskigt! Puss o kram Nemo ♥♡♥♡♥♡♥

2015-01-28 // 17:13:35

Men seriöst, får alla dem idag?! Fan va triiist. :( jaha, vad ska man göra? Men bra att du skrev till support nemosen. Undra ifall dem svarar... vet inte riktigt vad jag ska säga, men lite taskigt! Puss o kram Nemo ♥♡♥♡♥♡♥

2015-01-28 // 17:13:36

Men fy fan va elaka dom är!:(

2015-01-28 // 18:19:38

Jag är Lifetime men jag har nt fått dom? Och nu tycker jag du säger fel jag tycker att man ska få saker när man köpt lufetime men det är jag. Men jag har inte fått dom hur får man dom?

Svar: Endast de som var lifetime under 2års dagen fick dem :)
Courtney Silverhill

2015-01-28 // 21:02:03

Är det du, Nemo som är på den översta bilden? :p

Svar: Japp haha..
Courtney Silverhill

2015-02-01 // 13:16:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback