» Ledigheten lider mot sitt slut! «

Godmorgon! Snacka om att jag vänt på dygnet, det är inte morgon utan nästan lunch! Fyy. Blir lite panikslagen för ledigheten börjar ta slut.. Har inte alls redigerat det jag velat, planerat veckor med klubben eller för tävlingslaget. Och bloggen har varit kass. Vad har jag gjort då? Varit ledig helt enkelt.. Ungåtts med vänner och gjort lite vad jag vill. Underbart verkligen. Idag ska jag tillbringa förmiddagen med att tvätta, handla och träna. Sen måste jag redigera om jag ska hinna släppa ett avsnitt i morgon, och så är jag ju minecraft beroende just nu haha. Spelar på en ny server med drakarna, jag äger vår stad Sneakydragons. Kanske borde filma hur vi bygger upp den? Vet att mina MC videos på YT är rätt poppis. Så det kanske jag får ta o göra. Ikväll ska jag på middag också btw, men ja nu måste jag sätta igång här. Ha en bra dag!!
 
 
 


Vad heter minecraft servern? Jag söker efter en server som är creative :( Har sökt i typ 1 månad men inte hittat någon! ;(

ÄLSKAR VERKLIGEN DINA MINECRAFT VIDEOS ;)

Svar: Jag spelar på Survival server nu :)
Courtney Silverhill

2015-01-03 // 14:22:57

Nemen åååhh ^^ Glömmer alltid att ändra namn!

2015-01-03 // 14:23:24

Redigera jv?

2015-01-03 // 22:01:45

Jag får typ också panik. Jag börjar skolan på onsdag! Asså jag känner verkligen att jag inte har hunnit det jag ville hinna. Jag har knappt träffat vänner, inte planerat nåt med klubben och ja har en massa saker jag inte har hunnit. Japp så jag vill verkligen ha längre lov. Fast sen finns ju påsklovet och sportlovet som ledighet. Dock ska jag vara borta hela sportlovet så så kommer missa en massa saker och kommer inte ha nåt internet. Men ska iaf åka skidor och ha kul.

Svar: Åh! Jag har aldrig åkt skidor :D
Courtney Silverhill

2015-01-04 // 12:39:49

Jag får typ också panik. Jag börjar skolan på onsdag! Asså jag känner verkligen att jag inte har hunnit det jag ville hinna. Jag har knappt träffat vänner, inte planerat nåt med klubben och ja har en massa saker jag inte har hunnit. Japp så jag vill verkligen ha längre lov. Fast sen finns ju påsklovet och sportlovet som ledighet. Dock ska jag vara borta hela sportlovet så så kommer missa en massa saker och kommer inte ha nåt internet. Men ska iaf åka skidor och ha kul.

2015-01-04 // 12:39:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback