» Nya avsnittet av Jorvik vampyren. «

 
På söndagar brukar det bli sovmorgon och långfrukost. En lång morgon helt enkelt. Jag sätter mig inte vid datorn förns efter lunch någon gång oftast. MEN på min YT kanal publicerar jag avsnittet tidigare genom telefonen (om det är uppladdat o klart). Så vill ni se avsnitten innan de kommer upp på bloggen så ska ni följa min YT kanal. Det finns uppladdat redan nu så in och kika! Jahapp.. Länken vill inte fungera men sök på Courtney Silverhill på Youtube :)
 
 
lägger upp avsnittet här såfort jag sätter mig vid datorn :)


» elsa

Hej Nemo jag tycker om din serie starkt men kan inte premurera på dig jag har en fråga jag vill börja med starstable men hur mycket kostar det upp till level 4?

2015-01-11 // 14:38:24
» elsa

Hej Nemo jag tycker om din serie starkt men kan inte premurera på dig jag har en fråga jag vill börja med starstable men hur mycket kostar det upp till level 4?

Svar: Gratis :) Fram till level 6 eller nått sånt.
Courtney Silverhill

2015-01-11 // 14:38:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback