» Återigen en VLOGG «

För er som läser här är det inte direkt så mycket nytt eftersom jag skrivit om allt det jag tar upp typ, men kika endå! Jag låter typ jätte trött i videon vilket är konstigt för innan detta hade jag både tränat, ätit frukost och spelat. 
 
 
 

 


» Ebba

Jag skrek när jag såg vloggen:Yes!NEMO du är bäst*******************Jag älskar också låten du hade till vloggen:Firestone är min favolåt****

2015-07-06 // 12:39:59

tog en bild på dig när du var i vingården, hoppas vi träffas och kan prata lite... läser bloggen varje dag ser på alla avsnitt School of dragons till star stabe ser på alla

2015-07-06 // 13:25:37

oj det var inte du som spelade school of dragons :)

2015-07-06 // 13:49:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback